خانهاخبار
تماشا کنید: گوشی Oppo Reno در آزمایش مقاومت مقابل خمیدگی

تماشا کنید: گوشی Oppo Reno در آزمایش مقاومت مقابل خمیدگی

در این مطلب تلفن هوشمند Oppo Reno را مشاهده می‌کنیم که از نظر مقاومت در برابر فشار، خط و خش و آتش مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا ببینیم که دوام و پایداری این محصول چقدر است.
۱۳۹۸/۴/۲۶

Oppo Reno چند ماه پیش در کنار تلفن پرسروصدای Reno 10x Zoom معرفی شد. این دستگاه هرچند از قابلیت زوم ۱۰ برابری برادر خود برخوردار نیست، اما در بخش دوربین سلفی از همان مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند که در بخش پشتی آن فلش LED قرار گرفته است.

اکنون نوبت آن رسیده که این دستگاه را در آزمایش معروف مقاومت مورد سنجش قرار دهیم تا ببینیم که Oppo Reno تا چه اندازه می‌تواند در برابر فشار و خط و خش تحمل داشته باشد.

در آزمایش خط و خش شاهد رخداد عجیبی نیستیم، چون گوریلا گلس همان گوریلا گلس است و فرقی نمی‌کند که در چه دستگاهی از این محافظ صفحه استفاده شود. در آزمایش شعله (که البته توجیه منطقی خاصی ندارد) نمایشگر آمولد دستگاه پس از حدود ۳۰ ثانیه خراب شد و طبیعی است که دیگر به حالت عادی برنگردد.

در نهایت، مهم‌ترین آزمایش تست مقاومت در برابر خمیدگی بود. تلفن‌های قبلی اوپو عملکرد خوبی در این زمینه نداشتند، اما با وجود این که بدنه شیشه‌ای Reno به خاطر چسب‌کاری ضعیف فاصله کمی با فریم دستگاه دارد، این بار در پایان تست شاهد نتیجه فاجعه‌باری نیستیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)