خانهاخبار
کوآلکام از اسنپدراگون 855 پلاس با افزایش 15 درصدی سرعت GPU رونمایی کرد

کوآلکام از اسنپدراگون 855 پلاس با افزایش 15 درصدی سرعت GPU رونمایی کرد

اسنپدراگون 855 پلاس جدیدترین چیپست شرکت کوآلکام است که با افزایش 15 درصدی سرعت GPU و افزایش 4 درصدی سرعت CPU به عنوان نسخه ارتقایافته اسنپدراگون 855 معرفی شد.
۱۳۹۸/۴/۲۵

کوآلکام از نسخه جدید آخرین چیپست خود با نام اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رونمایی کرد. این پردازنده سرعت ساعت CPU و GPU چیپست قبلی این شرکت را افزایش می‌دهد. این پردازنده مشابه چیپست ارتقایافته‌ای بود که از آن در تلفن هوشمند Asus ROG Phone استفاده شد، با این تفاوت که این چیپ اکنون در دسترس تمام تولیدکنندگان قرار گرفته و کوآلکام انتظار دارد که تا پایان امسال اولین دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را ببیند.

بزرگ‌ترین تغییر این چیپست در بخش GPU رخ داده، جایی که Adreno 640 حالا ۱۵ درصد سریع‌تر عمل می‌کند. در عین حال هسته Kryo 458 هم از سرعت ۲.۸۴ گیگاهرتز به ۲.۹۶ گیگاهرتز رسیده و افزایشی ۴ درصدی را تجربه کرده است.

اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس همچنان با مودم X24 LTE عرضه می‌شود و اگر شرکت‌ها بخواهند می‌توانند برای استفاده از 5G آن را به مودم X50 وصل کنند. تغییر دیگری در بخش پشتیبانی از رم یا حافظه داخلی ایجاد نشده است.

کوآلکام این چیپست را برای گیمینگ و مصارف AR/VR ارتقا داده، بنابراین برای حضور آن در بازار باید چشم انتظار تلفن‌های گیمینگ باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۲۵
۸۶۵ هم به یاری خداوند در گلکسی‌S11 شاهدش خواهیم بود.
گلکسی11 چیست؟ تلفیقی‌ست از:
اسنپ‌۸۶۵?
گوریلاگلس۶?
دوربین۴۸مگاپیکسل?
حافظه یک‌ترابایت?
باتری۵۰۰۰میلی‌آمپر?