خانهاخبار
اولین تصویر رسمی آنر 9X پرو منتشر شد؛ دوربین سه‌گانه و طیف رنگی قاب پشتی

اولین تصویر رسمی آنر 9X پرو منتشر شد؛ دوربین سه‌گانه و طیف رنگی قاب پشتی

صبح امروز اکانت شرکت آنر در شبکه اجتماعی چینی ویبو از تصویری مربوط به سری آنر 9X رونمایی کرد که در آن دستگاهی با دوربین سه‌گانه و قاب پشتی طیف‌دار دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۲۴

سری آنر ۹ ایکس در تاریخ ۱ مرداد به طور رسمی معرفی می‌شود و اولین دستگاه برند آنر خواهد بود که از چیپست Kirin 810 استفاده می‌کند. صبح امروز اکانت این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو از اولین تصویر رسمی این گوشی هوشمند رونمایی کرد که در آن بدنه پشتی دستگاه پیداست.

image

شایعات حاکی از آن است که آنر ۹ ایکس پرو دوربینی سه‌گانه خواهد داشت، بنابراین می‌توانیم حدس بزنیم که این تصویر مربوط به آنر ۹ ایکس است. قاب پشتی این تلفن هوشمند رنگی در طیف آبی و قرمز دارد که الگویی به شکل حرف X در مرکز آن دیده می‌شود. طبق گزارشات قبلی، حسگر اثر انگشت سری آنر ۹ ایکس در کنار بدنه قرار گرفته است.

آنر ۹ ایکس و ۹ ایکس پرو به عنوان رقبایی برای شیائومی ردمی K20 و ردمی K20 پرو شناخته می‌شوند. قاب پشتی سری ردمی K20 هم از طیف رنگی جذابی برخوردار است؛ علاوه بر این، ظاهرا هر دو گوشی ناچ ندارند و به جای آن از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کنند.

در گزارشات اخیر اعلام شده که آنر ۹ ایکس و ۹ ایکس پرو احتمالا مشخصات کاملا مشابهی دارند. ولی تفاوت عمده آن‌ها در بخش دوربین و جایی است که آنر ۹ ایکس دوربین دوگانه دارد، در حالی که آنر ۹ ایکس پرو به دوربین سه‌گانه مجهز شده است.

آنر ۹ ایکس پرو همچنین نمایشگری ۶.۵۹ اینچی با کیفیت +HD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد که چندی قبل تصویر پنل جلویی آن توسط یکی از افشاگران چینی منتشر شده بود.

image

دوربین جلوی هر دو دستگاه سری آنر ۹ ایکس ۲۰ مگاپیکسل است. این سری با باتری ۴ هزار میلی آمپری به بازار می‌آید. مدل پروی ۹ ایکس احتمالا از قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی و مدل عادی از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دو دستگاه به طور پیش‌فرض با رابط کاربری EMUI 9.1 عرضه می‌شوند که بر اساس اندروید ۹ پای ساخته شده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که سری آنر ۹ ایکس از جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه کارت حافظه برخوردار است.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این دو دستگاه منتشر نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)