خانهاخبار
سونی می‌گوید هاب USB جدید آن‌ها سریع‌ترین کارت خوان SD جهان است

سونی می‌گوید هاب USB جدید آن‌ها سریع‌ترین کارت خوان SD جهان است

سونی به‌تازگی از هاب USB جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند با سرعت 300 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بخواند و به باور سونی این هاب سریع‌ترین کارت خوان SD جهان است.
۱۳۹۸/۴/۲۴

هاب‌های USB این روزها رواج زیادی پیدا کرده‌اند، اما سونی با محصولات خود کاری کرده که عکاسان حرفه‌ای به هیچ عنوان نتوانند فعالیت‌شان را بدون این دستگاه‌ها تصور کنند. محصول جدید این شرکت هابی به نام MRW-S3 است که تحت عنوان سریع‌ترین دستگاه برای خواندن کارت‌های UHS-II SD (و microSD) معرفی شده. سرعت خواندن اطلاعات در این هاب ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه است و به همین دلیل خیلی راحت می‌تواند تصاویر RAW و ویدیوهای 4K عکاسان را جابجا کند. البته این تنها کاربرد محصول جدید سونی نیست، MRW-S3 به‌راحتی می‌تواند در هنگام سفر بسیاری از نیازهای لپتاپ شما را برطرف کند.

این هاب از خروجی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا بتواند انرژی لازم برای مانیتورها و سایر لوازم جانبی را فراهم کند. علاوه بر این، کانکتورهای USB-C و USB-A هم در این دستگاه قرار داده شده‌اند تا به آسانی بتوانید به دستگاه‌های جدید و قدیمی وصل شوید. خروجی HDMI هم می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه منتقل کند. بدنه آلومینیومی این هاب که نوعی طراحی موج‌گونه برای کاهش خط و خش دارد از استاندارد IP68 برخوردار است تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد.

سونی MRW-S3 را در پاییز امسال همراه با کارت‌های SD جدید SF-M Tough (در ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی) عرضه می‌کند که می‌توانند از سرعت بالای این هاب استفاده کنند. هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نشده، ولی اگر یک دوربین حرفه‌ایِ بدون آیینه یا DSLR داشته باشید، مطمئنا به دنبال بهترین هاب USB موجود در بازار خواهید رفت و قیمت آن برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)