خانهاخبار
نام تجاری جدیدی برای سیستم عامل هوآوی ثبت شد: هارمونی

نام تجاری جدیدی برای سیستم عامل هوآوی ثبت شد: هارمونی

هوآوی اخیرا نام تجاری جدیدی به نام Harmony را برای سیستم عامل اختصاصی خود در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا ثبت کرده است. هنوز مشخص نیست که این نرم‌افزار با چه نامی وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۴/۲۳

هوآوی در تصمیمی تازه درخواست جدیدی را در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا ثبت کرده تا نام Harmony را برای سیستم عامل جدید خود تحت اختیار بگیرد. این درخواست در تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ ثبت شده و اکنون در مرحله ارزیابی قرار دارد.

با توجه به شواهد ظاهرا هارمونی هم قرار است در کنار Ark به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای نام جهانی سیستم عامل جدید هوآوی در نظر گرفته شود. این سیستم عامل که فعلا با نام HongMeng OS شناخته می‌شود، اگرچه از سال ۲۰۱۵ شایعاتی پیرامون آن شنیده می‌شد، ولی اکنون مدتی است که به طور جدی در فاز توسعه قرار گرفته است.

به دنبال تشدید جنگ تجاری میان آمریکا و چین، نام این کمپانی بزرگ چینی در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت تا دیگر امکان تهیه فناوری‌های آمریکایی توسط هوآوی وجود نداشته باشد؛ در نتیجه اندروید و ویندوز نیز از دسترس این شرکت خارج شد. حالا با وجود این که بخشی از این تحریم‌ها لغو شده اما طبیعی است که هوآوی همچنان به توسعه سیستم عامل اختصاصی خود ادامه دهد تا در صورت نیاز بتواند از آن استفاده کند.

شنیده‌های جدید حاکی از آن است که این سیستم عامل احتمالا پاییز امسال وارد بازار می‌شود و در حال حاضر ۱ میلیون دستگاه مشغول آزمایش آن است. چند روز پیش مدیرعامل هوآوی در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که HongMeng OS احتمالا از اندروید هم سریع‌تر است و می‌تواند بر روی دستگاه‌های مختلفی استفاده شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)