خانهاخبار
رندرهای بیشتری از دو مدل گلکسی نوت 10 منتشر شد

رندرهای بیشتری از دو مدل گلکسی نوت 10 منتشر شد

کمتر از یک ماه تا عرضه گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی مانده و اگرچه تاکنون به لطف رندرها با طراحی ظاهری این دستگاه آشنا شده‌ایم، اما حالا رندرهای بیشتری از دو مدل این پرچمدار منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۳

در چند وقت اخیر تصاویر و رندرهای بسیاری از گلکسی نوت ۱۰ پلاس منتشر شده است. با این حساب تقریبا چیزی نمانده که از طراحی این دستگاه ندانیم. اما این باعث نمی‌شود که در این چند هفته باقی مانده تا مراسم معرفی تصویر دیگری از این محصول منتشر نشود.

اکنون مجموعه تازه‌ای از رندرهای این پرچمدار بلندقامت را در اختیار داریم که این دستگاه را از زوایای مختلف در کنار قلم S Pen آن نشان می‌دهد. همان طور که از قبل می‌دانستیم، گلکسی نوت ۱۰ پلاس نمایشگری ۶.۷۵ اینچی دارد که بالای آن حفره‌ای در مرکز صفحه برای دوربین سلفی قرار گرفته است.

بخشی از تصاویر امروز توسط اکانت توئیتر evleaks و بخش دیگر آن‌ها توسط Roland Quandt منتشر شده و احتمالا مربوط به کنفرانس مطبوعاتی این دستگاه است. با این حال، اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که در هیچ‌یک از این عکس‌ها نمای لبه پایینی نوت ۱۰ پلاس دیده نمی‌شود، بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان چیزی درباره جک ۳.۵ میلی متری هدفون بگوییم، هرچند قبلا در تاییدیه FCC آمده بود که سامسونگ درگاه مذکور را از سری نوت ۱۰ حذف کرده است.

در این رندرها کاملا واضح است که حاشیه‌های صفحه به حداقل رسیده و دکمه بیکسبی حذف شده است. علاوه بر این، با وجود آن که قبلا شایعاتی درباره تعبیه دوربین روی S Pen اعلام شده بود، ولی در این تصاویر شواهدی مبنی بر صحت این مدعا وجود ندارد.

بخش اول تصاویر مدل مشکی کلاسیک گلکسی نوت ۱۰ پلاس را نشان می‌دهد.

بخش دوم نیز نمایی زیبا از مدل نقره‌ای جدید این دستگاه را به تصویر می‌کشد. بازی طیف‌های رنگی در این مدل بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد. به‌علاوه، قلم آبی معروف این سری نیز در کنار دستگاه دیده می‌شود.

بر اساس گزارشات قبلی، قیمت گلکسی نوت ۱۰ از ۹۹۹ یورو آغاز می‌گردد و مدل پایه آن احتمالا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد. سامسونگ سری جدید نوت ۱۰ را در مراسمی در تاریخ ۱۶ مرداد معرفی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۴/۲۳
با قیمت نجومی 25 میلیونی وارد ایران میشه!!!