خانهاخبار
رندر واضحی از بخش بالایی گلکسی نوت 10 منتشر شد

رندر واضحی از بخش بالایی گلکسی نوت 10 منتشر شد

اکانت معتبر Evan Blass با انتشار رندر واضحی از بخش بالایی گلکسی نوت 10 تمام شایعات قبلی مربوط به این دستگاه را تایید کرد. او همچنین تصویری از گلکسی واچ اکتیو 2 را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۴/۲۳

به‌تازگی تصویر جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ لو رفته که نمای واضحی از بخش بالایی این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهد. علاوه بر این، تصویر تازه‌ای از گلکسی واچ اکتیو ۲ نیز منتشر شده که در ادامه مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در تصاویر امروز که توسط Evan Blass منتشر شده، بخش بالایی گلکسی نوت ۱۰ را به همان شکلی می‌بینیم که شایعات قبلا از آن حکایت داشت. در عکس نوت ۱۰ نمایی نزدیک از بالای دستگاه را می‌بینیم که همان طراحی حفره‌ای دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر را نشان می‌دهد. درگاه microSD/SIM مشابه گلکسی نوت ۹ در لبه بالای دستگاه دیده می‌شود، اما سوراخ میکروفون اکنون کمی به سمت وسط متمایل شده است.

image

نکته قابل توجه بعدی لبه صاف بالای دستگاه است که برخلاف نوت ۹ دیگر اثری از گوشه‌های گرد در آن دیده نمی‌شود. نوت ۱۰ در مجموع کمی مسطح‌تر از نسل‌های قبلی است و این طراحی احتمالا به افزایش اندازه نمایشگر دستگاه کمک کرده است.

گلکسی واچ اکتیو ۲

چندی قبل رندری با شمایل رندرهای رسمی منتشر شد که ساعتی با بند چرمی-شکل را نشان می‌داد، ولی رندر جدید Blass دستگاهی را نشان می‌دهد که بند آن بیشتر شبیه بندهای لاستیکی مرسوم گلکسی واچ اکتیو است. با این حال در هر دو تصویر صفحه‌ای گرد به همراه دو دکمه در سمت راست دستگاه دیده می‌شود.

image

تصویر قبلی

با توجه به اعتبار Evan Blass در انتشار محتواهای قابل اطمینان، می‌توانیم با اعتماد بیشتری به تصاویر افشایی امروز نگاه کنیم. گلکسی نوت ۱۰ (و احتمالا گلکسی واچ اکتیو ۲) در تاریخ ۱۶ مرداد معرفی می‌شوند.

image

رندر جدید Blass

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۳۹۸/۴/۲۳
من نوت ۹ دارم عین سگ داغ میکنه نخرید اشغاله سامسونگ