خانهاخبار
تیزر جدید آنر 9X اول مرداد را به عنوان تاریخ رونمایی این دستگاه اعلام می‌کند

تیزر جدید آنر 9X اول مرداد را به عنوان تاریخ رونمایی این دستگاه اعلام می‌کند

در تیزر جدیدی که با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی آنر 9X منتشر شده، به تاریخ 1 مرداد به عنوان زمان معرفی نسل جدید سری ایکس آنر اشاره شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۳

چند روز پیش تصاویر جعبه تلفن هوشمند بعدی آنر یعنی آنر ۹ ایکس توسط معاون این شرکت، جورج ژائو، منتشر شد و چند وسیله کنار آن‌ها به چشم می‌خورد که احتمالا از ویژگی‌های نسل آینده تلفن‌های سری ایکس خبر می‌داد.

حالا به‌تازگی ویدیوی جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که به دستگاه‌های قبلی سری آنر ایکس نگاهی کلی می‌اندازد و در انتها با نمایش مجدد جعبه 9X به ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) به عنوان تاریخ عرضه موبایل بعدی این شرکت اشاره می‌شود.

انتظار می‌رود آنر 9X از پردازنده Kirin 810، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و قابلیت GPU Turbo 3.0 پشتیبانی کند تا این دستگاه بتواند تجربه گیمینگ مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به رقابت سنگین در بخش تلفن‌های خوش‌قیمت بازار و حضور دستگاه‌هایی نظیر Realme X و ردمی نوت 7 پرو، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آنر چه برنامه‌ای برای جلب توجه کاربران تدارک دیده است. گفته می‌شود که در کنار مدل استاندارد 9X دستگاهی به نام 9X پرو نیز عرضه خواهد شد که دوربین سه‌گانه و سلفی پاپ‌آپ دارد. علاوه بر این، باید دید که آیا آنر بالاخره درگاه microUSB را به USB-C تبدیل خواهد کرد یا خیر.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مبین

۱۳۹۸/۴/۲۳
بنظرم عدد آخری که تو ویدیو بود مربوط به تاریخ عرضه باشه - شاید هم عدد 7.23 مربوط به اندازه صفحه نمایش هم باشه چون تو ویدیو تبلت هم بود !