خانهاخبار
تصاویر نسل جدید آکورا TLX با طراحی کاملا متفاوت لو رفت!

تصاویر نسل جدید آکورا TLX با طراحی کاملا متفاوت لو رفت!

تصاویر نسل جدید آکورا TLX توسط سیستم سرگرمی و اطلاعات آکورا RDX به اینترنت راه پیدا کرد. طراحی این خودرو در مقایسه با گذشته تغییر کرده است.
۱۳۹۸/۴/۲۲

با گسترش اینترنت و دسترسی چندین میلیارد نفر به آن، اطلاعات مربوط به نسل آینده محصولات مختلف پیش از رونمایی رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. به تازگی افراد حاضر در فروم آکورا موفق شده‌اند تصاویری از سیستم سرگرمی و اطلاعات آکورا RDX به دست آورند که طراحی ظاهری و داخلی نسل آینده آکورا MDX و آکورا TLX را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌دهند. این کاربر در رابطه با تصاویر بدست آمده، نوشته است:

در حال جستجو در پکیچ com.android.systemui در آکورا RDX بودم. در آن تصاویر مدل 2020 آکورا MDX حضور داشت. در تمام این مدت تصاویر نسل آینده این خودروی ژاپنی در آکورا RDX حضور داشته است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، نسل آینده MDX در مقایسه با نسل کنونی خود شاهد تغییرات بزرگی در بخش جلویی خواهد بود. این خودرو به جلو پنجره جدیدی مجهز شده، طراحی سپر جلوی آن تغییر کرده، ورودی هوای جدیدی برای آن در نظر گرفته شده و همچنین چراغ‌های آن باریک‌تر شده‌اند. مدل جدید آکورا TLX با طراحی متفاوت‌تری از راه می‌رسد. این خودروی ژاپنی در بخش جلویی خود از طراحی تهاجمی بهره می‌برد، سقف آن شیب زیادی دارد و کشیده‌تر شده است و در حالت کلی دارای طراحی عضلانی‌تر است.

image

این احتمال وجود دارد که شاهد پیش نمایش نسل آینده این خودروها در ماه آینده میلادی در پبل بیچ باشیم. شرکت آکورا در گذشته اعلام کرده بود در این رویداد از خودروی مفهومی سدان جدیدی بر اساس خودروی مفهومی Precision رونمایی می‌کند. این خودروی جدید در حقیقت آماده تولید خواهد بود. تصویر فاش شده از کابین این خودرو، نور کابین و همچنین حالت‌های رانندگی کامفورت، Lift، نرمال، شخصی، لغزنده، اسپرت پلاس، برفی و اسپرت را به نمایش می‌گذارد.

image

در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات مکانیکی این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. نسل کنونی آکورا MDX از یک موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری بهره می‌برد که قدرتی برابر با 290 اسب بخار و گشتاوری برابر با 362 نیوتن متر تولید می‌کند. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو و یا 4 چرخ این خودروی ژاپنی منتقل می‌شود. مدل هیبریدی این خودرو دارای یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری به همراه سه موتور برقی است که در مجموع 321 اسب بخار قدرت و 391 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در این مدل، قدرت تولیدی موتورهای بنزینی و برقی توسط یک جعبه دنده 7 سرعته خودکار دو کلاچه به چهار چرخ منتقل می‌شود.

image
نسل کنونی آکورا TLX با دو موتور در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مدل مجهز به موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری قدرتی برابر با 206 اسب بخار و مدل دارای موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری قدرتی برابر با 290 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. قدرت تولیدی موتور این خودرو به صورت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود؛ با این حال خریدار می‌تواند مدل مجهز به موتور 6 سیلندر را با سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهد. انتظار می‌رود نسل آینده MDX سال آینده میلادی به عنوان مدل 2021 معرفی شود و سپس شاهد رونمایی از نسل جدید آکورا TLX خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)