خانهاخبار
تصاویر زنده‌ای از گلکسی تب S6 سامسونگ منتشر شد

تصاویر زنده‌ای از گلکسی تب S6 سامسونگ منتشر شد

با وجود آن که بسیاری فکر می‌کردند نسخه بعدی تبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی تب S5 باشد، اما با توجه به تصاویر زنده این دستگاه به نظر می‌رسد که این شرکت از S4 مستقیما به سراغ S6 رفته است.
۱۳۹۸/۴/۲۰

سامسونگ در حال کار روی تبلت پرچمدار جدیدی است که تا چندی قبل فکر می‌کردیم اسم آن گلکسی تب S5 باشد، چون نام تبلت پرچمدار قبلی این شرکت گلکسی تب S4 بود. اما مسئولان این شرکت ظاهرا به دلایل نامعلومی تصمیم گرفته‌اند که از عدد ۵ عبور کرده و مستقیما به سراغ عدد ۶ بروند. اکنون تصاویر زنده تازه‌ای از این دستگاه منتشر شده است.

نام گلکسی تب S6 با توجه به لوگویی مطرح شده که در بخش بوت این تبلت دیده می‌شود. شایعات حاکی از آن است که این تبلت به صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند، چون علی‌رغم آن که زمان زیادی تا انتشار اندروید Q باقی نمانده، ولی سامسونگ معمولا دستگاه‌های نیمه دوم سال خود را با اندروید سال قبل روانه بازار می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی تب S6 با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوآلکام عرضه شود بنابراین با تبلت قدرتمندی طرف خواهیم بود. گلکسی تب S4 پارسال با اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی شد که مربوط به سال ۲۰۱۷ بود، در حالی که در آن زمان پردازنده قوی‌تری به نام اسنپدراگون ۸۴۵ وجود داشت.

گلکسی تب S6 نمایشگری ۱۰.۵ اینچی با حداقل ۶ گیگ رم خواهد داشت و حافظه داخلی آن هم در دو مدل با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت به بازار می‌آید. این دستگاه نیز مثل نسل قبلی خود قلم خواهد داشت و به صورت مغناطیسی به شیاری در قاب پشتی تب S6 متصل می‌شود. با این حساب S Pen این محصول احتمالا از قابلیت بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد.

image

دوربین تبلت‌های قبلی Galaxy Tab S معمولا تعریف خاصی نداشتند، اما این قاعده ممکن است با دوربین دوگانه تب S6 تغییر کند. البته هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات سنسورهای این دوربین منتشر نشده است. تبلت جدید سامسونگ در دو مدل با پشتیبانی از وای فای و وای فای + LTE به بازار می‌آید که کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های خاکستری، آبی و قهوه‌ای خریداری کنند. علاوه بر این، یک کیبورد فیزیکی نیز در کنار این تبلت به فروش می‌رسد.

با توجه به زمان انتشار این تصاویر، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی تب S6 در کنار خانواده نوت 10 در روز 16 مرداد یا شاید بعدا در نمایشگاه IFA معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)