خانهاخبار
لانچر پیکسل از روش جدیدی برای گشایش پنل نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کند

لانچر پیکسل از روش جدیدی برای گشایش پنل نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کند

قابلیتی که پیش از این فقط در لانچرهای شخص ثالث وجود داشت حالا به بتای پنجم اندروید Q در لانچر پیکسل آمده تا بتواند با سوایپ به سمت پایین از هر جای صفحه پنل نوتیفیکیشن‌ها را باز کنید.
۱۳۹۸/۴/۲۰

یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌هایی که بسیاری از لانچرهای شخص ثالث اندروید آن را در اختیار کاربران قرار می‌دادند، ظاهرا قرار است به تلفن‌های پیکسل گوگل بیاید. به گزارش وبسایت XDA Developers، لانچر پیکسل در بتای پنجم اندروید Q جسچری دارد که اجازه می‌دهد با سوایپ به سمت پایین در هر جایی از صفحه بتوانید پنل نوتیفیکیشن‌ها را باز کنید.

اگر از طرفداران لانچر محبوب Nova بوده باشید، احتمالا با این قابلیت آشنا هستید. با کمک این قابلیت دیگر لازم نیست حتما انگشت خود را از لبه بالایی صفحه به طرف پایین بکشید تا پنل نوتیفیکیشن‌ها باز شود. این ویژگی اجازه می‌دهد در هر جایی از صفحه که خواستید به سمت پایین سوایپ کنید تا پنل مذکور باز شود. با توجه به محبوبیت این ویژگی در لانچرهای شخص ثالث، اضافه شدن آن به خود اندروید Q احتمالا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

البته در این‌جا برخلاف اکثر لانچرهای شخص ثالث، سیستم منتظر نمی‌ماند تا جسچر شما کامل شده و بعد انیمیشن مربوط به پنل نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد (شاید تصویر متحرک زیر نتواند به خوبی حق مطلب را ادا کند).

بتای پنجم اندروید Q احتمالا از امروز منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)