خانهاخبار
تور ارزان کیش و مشهد را با کدام اپلیکیشن بخریم؟

تور ارزان کیش و مشهد را با کدام اپلیکیشن بخریم؟

امروزه در حوزه ارائه خدمات آنلاین سفر، برندهای زیادی فعال هستند و خدمات مختلفی از فروش بلیط هواپیما تا بلیط ارزان اتوبوس و.... با سطح کیفی متفاوت به مشتریان ارائه می‌دهند.
۱۳۹۸/۴/۱۹

امروزه در حوزه ارائه خدمات آنلاین سفر، برندهای زیادی فعال هستند و خدمات مختلفی از فروش بلیط هواپیما تا بلیط ارزان اتوبوس و.... با سطح کیفی متفاوت به مشتریان ارائه می‌دهند.

در بین ارائه‌دهندگان خدمات سفر، اما برخی از برندها با اختلاف از رقبا، محبوبیت و مقبولیت بیشتری نزد مسافران دارند که این مقبولیت در سایه ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و ارائه محصول با بالاترین درجه سرعت، امنیت و سهولت است.

علی بابا نمونه خوبی در این زمینه است.

بر اساس تجربه مخاطبان، علی‌بابا یکی از پرکاربردترین وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری است و همین پرمخاطب بودن، منجر به طراحی و ارائه اپلیکیشنی شده است که تمام نیازهای یک مسافر را به آسانی برطرف می‌کند.

خرید بلیط پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، اتوبوس و حتی تورهای مسافرتی مانند  تور کیش علی بابا و... رزرو هتل‌های داخلی و خارجی از خدمات اصلی وبسایت علی‌باباست که در این اپلیکیشن در قالب تب‌های مجزا طراحی و درج شده و کار خرید و رزرو را برای مخاطب آسان‌تر کرده است.

برای مثال، برای خرید تور مشهد علی بابا، کافیست به اپلیکیشن و وب‌سایت علی بابا مراجعه و از قسمت تورهای داخلی، گزینه مورد نظرتان را انتخاب و پس از تایید، هزینه آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید.

یکی دیگر از امکانات بسیار کاربردی اپلیکیشن علی بابا، منوی اطلاعات پرواز فرودگاه‌های کشور است که بیشتر مسافران و حتی افردی که پیگیر وضعیت مسافران‌شان هستند از آن زیاد استفاده می‌کنند. علی‌بابا با قرار دادن این امکان، مخاطبان را از مراجعه به وبسایت‌های متفرقه بی‌نیاز کرده و کافی است با انتخاب شهر مورد نظر، به راحتی پروازهای ورودی و خروجی را بررسی کرد.

استرداد بلیت هم یکی از امکانات مهم است. بدون هماهنگی و تماس تلفنی و ... با لمس دکمه قرمز رنگ استرداد بلیت، کل این فرایند زمان‌بر در کسری از ثانیه محقق می‌شود.

دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و ...، تجربه یک خرید آنلاین سریع و مطمئن را برای کاربر فراهم می‌کند. با نصب اپلیکیشن علی‌بابا، بی‌دغدغه برنامه‌ریزی کنید و با اطمینان از سفرتان لذت ببرید. به عنوان مثال می‌توانید تور مشهد علی بابا را با قیمت مناسب خریداری و از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)