خانهاخبار
گزارش: ایرپاد 3 با قابلیت مقاومت در برابر آب تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود

گزارش: ایرپاد 3 با قابلیت مقاومت در برابر آب تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود

تحلیل‌گر شرکت Wedbush در گزارش جدیدی اعلام کرده که نسل سوم ایرپاد اپل تا انتهای سال جاری میلادی با برخورداری از قابلیت مقاومت در برابر آب به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۴/۲۰

طبق اعلام تحلیل‌گر شرکت Wedbush، دنیل ایوز (Daniel Ives)، اپل می‌خواهد نسل سوم ایرپاد خود را با قابلیت مقاومت در برابر آب در انتهای سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند. نسل‌های قبلی این هدست بیسیم، تا پیش از این، فاقد استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بود.

ایوز در هفته جاری در یادداشتی اعلام کرد که ایرپاد جدید اپل در حوالی فصل تعطیلات سال نو میلادی عرضه می‌شود و احتمالا چند ویژگی جدید اما نامشخص خواهد داشت. ایرپاد از نسخه اول خود که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ معرفی شد تاکنون تغییری در شکل طراحی خود نداشته است.

این گزارش با تقریب خوبی با شایعات قبلی پیرامون عرضه نسل جدید ایرپاد در سال آینده میلادی همخوانی دارد. پیش‌تر مارک گورمن از بلومبرگ اولین کسی بود که نقشه راه اپل برای ایرپاد را ترسیم کرد. او در ماه فوریه ۲۰۱۸ گفت کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی ایرپاد جدیدی با قابلیت پشتیبانی از فرمان Hey Siri هستند. سپس در ژوئن ۲۰۱۸ اعلام کرد که اپل در حال کار روی نسخه دیگری از این هدست بیسیم با قابلیت مقاومت در برابر آب و حذف نویز است.

گورمن همچنین گفته بود که اپل مشغول توسعه هدفونی با طراحی دور-گوشی است که از ویژگی حذف نویز پشتیبانی می‌کند و احتمالا امسال معرفی می‌شود. این هدفون ظاهرا کیفیتی در حد هدفون‌های استودیویی دارد و احتمالا با برند اپل به بازار می‌آید.

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، در ماه آوریل گفته بود که دو مدل جدید ایرپاد احتمالا در بازه زمانی سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ تا سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ وارد فاز تولید انبوه خواهند شد. یکی از این مدل‌ها فرم فاکتوری کاملا جدید و قیمتی بالاتر از نسل دوم ایرپاد خواهد داشت.

گفته می‌شود که هر دو ایرپاد جدید اپل سیستم داخلی تازه‌ای دارند که امکان ذخیره‌سازی محلی و کاهش هزینه‌ها را فراهم می‌کند، با این حال کو توضیحات خاصی درباره تغییرات ظاهری این دستگاه‌ها ارائه نکرده است.

وبسایت تایوانی DigiTimes نیز انتظار دارد که نسل سوم ایرپاد به همراه قابلیت حذف نویز تا انتهای سال جاری میلادی معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)