خانهاخبار
احتمال عرضه گوشی منعطف هوآوی میت ایکس به زودی

احتمال عرضه گوشی منعطف هوآوی میت ایکس به زودی

برخی بنرهای تبلیغاتی منتسب به Mate X هوآوی در فروشگاهی در کشور چین دیده شده است. خبرگزاری‌ها پیش بینی می‌کنند این گوشی هوشمند منعطف به زودی و پیش از گلکسی فولد سامسونگ معرفی شود.
۱۳۹۸/۴/۱۹

هوآوی و سامسونگ اولین سازندگانی هستند که موفق به تولید نسخه نهایی از گوشی هوشمند منعطف خود شده‌اند و آن را هم معرفی کرده‌اند. اولین گوشی هوشمند منعطف هوآوی با پنل نمایش تاشو Mate X نام دارد و ممکن است پیش از تاریخی که منتظرش بودیم و همچنین قبل از عرضه گلکسی فولد که اولین گوشی منعطف سامسونگ است، به بازار راه پیدا کند. پیش از این گزارش شده بود که Mate X هوآوی احتمالا در سپتامبر عرضه می‌شود و حالا ظاهرا برنامه هوآوی دستخوش تغییر شده است.

روز گذشته پوستر فیزیکی مربوط به Mate X در یک فروشگاه فیزیکی محصولات دیجیتالی در چین دیده شد. این پوستر برای تبلیغ گوشی منعطف هوآوی که هنوز عرضه نشده، در خارج از این فروشگاه به نمایش درآمده است. البته تاریخ عرضه نهایی این محصول روی پوستر درج نشده، اما همین موضوع که پوستر واقعی آن حالا به طور فیزیکی در فروشگاه‌ها قرار گرفته است نشان می‌دهد که احتمالا به زودی شاهد راه یافتن Mate X به بازار باشیم.

 

همان‌طور که می‌دانید، آمریکا چندی پیش تحریم‌هایی را علیه هوآوی وضع کرد و اثر این تحریم‌ها را می‌توان به وضوح بر عملکرد و فروش این برند دید. از طرفی دونالد ترامپ چند روز پیش از تعلیق موقت این تحریم‌ها خبر داد و ممکن است هوآوی هم به همین خاطر برنامه خود را برای عرضه Mate X تغییر داده باشد و حالا بخواهد آن را پیش از تاریخ قبلی عرضه کند. کمپانی هوآوی حالا با تعلیق موقت تحریم‌ها اجازه همکاری دوباره با گوگل و کوالکام را یافته است و منطقی نیست بخواهد عرضه اولین گوشی هوشمندش را دوباره به تعویق بیندازد.

همان‌طور که می‌دانید، هر دو کمپانی هوآوی و سامسونگ روند عرضه اولین گوشی هوشمند خود را به تأخیر انداختند، اما هوآوی برخلاف سامسونگ هرگز به دلیل این تصمیم خود اشاره نکرده است. معتقدیم که تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی ممکن است در این تصمیم نقش داشته باشد. همچنین شایعه شده که Mate X برای تاریخ مذکور و از پیش تعیین شده آمادگی عرضه نداشته است. در هر صورت انتشار پوستر تازه متعلق به این گوشی و قرار گرفتنش در فروشگاه‌های چینی از احتمال عرضه آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۴/۱۹
آیا واقعا آمریکا توانایی تحریم هواوی و یا کشور سازندش چین رو داشت؟
کشور کارگری چین که تو بهترین حالت مصرف کننده نوآوری های غربی بود حالا خودش شده بزرگترین تولید کننده نوآوری.