خانهاخبار
۳ تور لاکچری برای تعطیلات رویایی تابستان ۹۸

۳ تور لاکچری برای تعطیلات رویایی تابستان ۹۸

با آغاز تابستان و شروع شدن تعطیلات تابستانی برای بچه‌ها و دانشجویان همه خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه به فکر برنامه‌ریزی سفر هستند چه بهتر که به مقاصدی سفر کنید که با مردمانی جدید و زندگی های تازه آشنا شوید در اینجا سه مقصد جذاب را برای سفر پیشنهاد می‌کنیم.
۱۳۹۸/۴/۱۸
image

سفر به میان زیبایی‌ سرزمین تزارها با تور روسیه

تور روسیه بهترین انتخاب برای زمانی است که هنوز برای سفر تابستانه ایده‌ای ندارید.

معطل نکنید! سفر‌های تابستانی روسیه توسط آژانس مقتدر سیر با نظم بالا و به صورت‌های مختلف برنامه‌ریزی شده‌اند تا گردشگران طبق سلیقه شخصی برنامه ریزی سفر کنند. تمامی تور‌های مسکو و سنت پترزبورگ با پرواز ایرانی ماهان و پرواز روسی نوردویند برنامه‌ریزی شده اند تور‌های ویژه تاتارستان نیز با هواپیمایی آتا مسافران را به شهر زیبای کازان می‌برند. تمامی تور‌ها دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و در تمام شهر‌ها نیز با راهنمای فارسی زبان به گشت شهری می‌روید.
روسیه پر از غذاهای خوش‌مزه و نوشیدنی‌های گواراست که این سفر تابستانه را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند. در مسکو یادتان بماند به کافه پوشکین سری بزنید که آمیزه‌ای از غذای فرانسوی و روسی را برایتان سرو می‌کند.
کلیسای کتدرال کازان یکی از زیباترین دیدنی‌های این شهر است که دیدنش را از دست ندهید. در کوچه پس کوچه‌های قدیمی شهر قدم بزنید و در کافه‌های روسی مردمش را ببینید.
در گشت شهری مسکو دیدنی‌های فراوانی همچون کاخ کرملین، میدان سرخ، آتش جاویدان یادبود جنگ جهانی، بزرگترین ناقوس دنیا و بسیاری از دیدنی‌های این شهر را می‌بینید و یک نهار را هم در مسکو مهمان آژانس هستید. در دو گشت شهری در سنت پترزبورگ  نیز به ساحل رود نوا میروید و از موزه زیبای هرمیتاژ و دیدنی‌های دیگر شهر بازدید می‌کنید.
آژانس مقتدر سیر مجری قدیمی تور‌های روسیه است و گردشگران با بالاترین استاندارد‌ها سفر را تجربه می‌کنند، تمامی هتل‌های روسیه با کیفیت هستند و با خیال راحت هتل‌های چهار ستاره را می‌توانید رزرو کنید.
بار سفر ببندید و با تماس با آژانس مقتدر سیر اقدام به رزرو تور و بهترین سفر تابستانه خود کنید.

image

شنا در سواحل زیبای اقیانوس آرام در تور فیلیپین

تابستان ۹۸ را با تور فیلیپین هیجان‌انگیز کنید و در آب‌های زلال اقیانوس آرام شنا کنید. فیلیپین مردمی مهربان و مهمانواز دارد معاشرت و دیدن این مردم خون‌گرم بسیار جالب و خوب است.
فیلیپین با کوه‌های سرسبزی که در میان اقیانوس آبی قد برافراشته اند برای گردشگران بسیار زیبا و خیره کننده است.

تور‌های تابستان ۹۸ به صورت ترکیبی به شهر‌های توریستی مانیل، پالاوان، ال نیدو و بوراکای برنامه ریزی شده گردشگران با پرواز قطر با آسودگی به مقصد می‌رسند. تمام تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری است.
 آژانس مقتدر سیر با برنامه‌ریزی دقیق این سفر‌ها به مدت ۷ و ۹ شب تلاش کرده گردشگران بیشترین استفاده را از روز‌های سفر ببرند و خاطرات خوشی داشته باشند به این خاطر هتل های چهار و پنج ستاره لوکس را برای آنها رزرو کرده که اکثرا دارای خدمات سرو غذا نیز هستند.
در فیلیپین تفریحاتی همچون غواصی و موج سواری را امتحان کنید، شهر زیبای پالاوان بهشت دوچرخه سواران است، در سواحل دنج با مناظر بکر و زیباییش دوچرخه سواری کنید و آفتاب بگیرید و در کافه‌ها و رستورانهایش خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های فیلیپینی را نوش جان کنید. اگر اهل تفریحات ساحلی هستید سفر به پاوالان و دیدن سواحلش یکی از به یاد‌ماندنی‌ترین سفر‌های شما می‌شود.
شهر مانیل شما را عاشق خود می‌کند شهری که به سبک اسپانیایی ساخته شده و ترامواهای زیبایی دارد، برای دیدن بافت قدیمی آن به محله اینترامورس بروید در پیاده‌رو‌های سنگفرش قدم بزنید و درشکه‌هایی با اسب ببینید.
فیلیپین کی از مقاصدی است که حتما در لیست سفر خود بگنجانید بهترین فرصت دیدنش را از دست ندهید و با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید. 

image

اقامت در هتل‌های لوکس ساحلی در تور کوش آداسی  

سفر تابستانه به شهری که پر است از غذاهای ترکی همراه با سواحل زیباست بهترین انتخاب است.  
کوش‌ اداسی و ازمیر مقصد ییلاقی و تفریحی ترک‌های ترکیه  و اروپایی‌هاست که از قدیم یکی از مقصد های کشتی‌های کروز اروپایی بوده است به همین دلیل این شهر بندری هتل‌های تاپ و پنج ستاره با امکانات ویژه خوبی دارد و خدمات سرویس ۲۴ ساعته غذا و نوشیدنی دارند.
معمولا هتل‌ها دارای استخر‌های زیبا رو به دریا با پارک‌های آبی و فضاهای بازی کودکانه نیز هستند. سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و به راحتی همین آخر هفته به همراه خانواده می توانید عازم سفر به کوش آداسی شوید و در سواحل زیبایش حمام آفتاب بگیرید و در آب‌های زلالش تنی به آب بزنید.
برای استفاده از سواحل عمومی به همراه خانواده و دوستان به مرکز شهر یا ساحل الماس بروید و از رستوران‌های ساحای نوشیدنی خنک بگیرید. البته اگر هتل شما ساحل اختصاصی داشته باشد اوضاع بیش از پیش بر وقف مرادتان است.
کوش آداسی سه پارک آبی به نام‌های آدالند، آکوافانتاسی و آکواریزورت دارد که رفتن به هرکدامشان روزی مفرح و پر از شادی و هیجان را برایتان می‌سازد تصورش را بکنید در منطقه ای سر سبز و ساحلی با دور‌نمای دریا سوار سرسره‌های آبی هستید.
سفر به کوش آداسی با پرواز‌های اطلس جت، قشم ایر و آسمان برنامه‌ریزی شده‌اند و پس از فرود در ازمیر با ترنسفر آژانس مقتدر سیر به هتل می‌رسید، برای تجربه سفری هیجان انگیز تور کوش‌ آداسی را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)