خانهاخبار
شرکت آنر 15 میلیون موبایل از سری Honor 8X فروخته است

شرکت آنر 15 میلیون موبایل از سری Honor 8X فروخته است

شرکت آنر در مراسمی اعلام کرد که توانسته در مجموع حدود 15 میلیون دستگاه از سری تلفن‌های هوشمند Honor 8X بفروشد. عضو جدید این خانواده به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۴/۱۸

سری ایکس آنر قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) عضو جدیدی را به خانواده خود اضافه کند. بزرگ‌ترین تغییر این عضو جدید استفاده از پردازنده Kirin 810 است که همزمان با معرفی هوآوی نووا 5 از آن رونمایی شد. حالا کمی مانده به معرفی سری جدید خانواده ایکس، این شرکت از ثبت رکورد تازه‌ای در فروش Honor 8X خبر داده است.

معاون مدیر شرکت آنر، شیونگ جونمین، در خلال مراسمی پیرامون Kirin 810 گفت که میزان فروش سری Honor 8X تا تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۱۹ از مرز ۱۵ میلیون دستگاه عبور کرده است. با توجه به این که Honor 8X و Honor 8X Max در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شدند، این یعنی حدود ۹ ماه طول کشیده تا آنر بتواند ۱۵ میلیون دستگاه بفروشد.

آقای جونمین افزود، سری Honor 8X به مدت چهار ماه پس از عرضه پرفروش‌ترین محصول آنلاین این شرکت بوده است. این محصول در مدت زمان ۱۷۳ روز به آمار فروش ۱۰ میلیون دستگاه رسید که سریع‌ترین آمار فروش در میان تلفن‌های هوشمند آنر بوده است.

انتظار می‌رود که آنر 9X و آنر 9X پرو در هنگام عرضه به رکوردهای جدیدی دست پیدا کنند. این دستگاه از Kirin 810 استفاده خواهد کرد که این شرکت می‌گوید تولید آن هزینه زیادی داشته است. سری Honor 9X احتمالا برای اولین بار از پنل نمایش AMOLED استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، هفته گذشته اعلام شد که Honor 9X دوربین سلفی پاپ-آپ، دوربین عقب دوگانه، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه در کنار گیم‌پدی معرفی خواهد شد که به پورت USB-C وصل می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

منصور

۱۳۹۸/۴/۲۰
فکر نکنم از نمایشگر امولد استفاده کنند.
کیفیت نمایشگر خیلی مهمه.حتی شیائومی هم رفته به سمت نمایشگرهای امولد.
سامسونگ هم گوشی های ارزانی با صفحه امولد عرضه کرده.
اگه هواوی و انر به سمت امولد نروند بازار را باختند.