خانهاخبار
افشای تصاویر زنده گوشی سامسونگ Galaxy M30s

افشای تصاویر زنده گوشی سامسونگ Galaxy M30s

تصاویر زنده منتسب به میان رده سامسونگ Galaxy M30s فاش شده و مشخصات ظاهری آن را به نمایش گذاشته است. انتظار می‌رود این گوشی ماه اوت رسما معرفی شود.
۱۳۹۸/۴/۱۸

گوشی Galaxy M30s تازه‌ترین گوشی میان رده‌ای به شمار می‌رود که سامسونگ در نوبت معرفی دارد و روند پیش تولید آن هم قبلا آغاز شده است. روز گذشته خبرگزاری 91mobiles برخی تصاویر زنده منتسب به این گوشی را به طور اختصاصی منتشر کرد. این تصاویر نمای نهایی گوشی سامسونگ Galaxy M30s را به نمایش می‌گذارند و جزئیاتشان با شایعه‌های اخیر مطابقت دارد. با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد Galaxy M30s هم مانند Galaxy M30 از بدنه پلی کربنات با نمای براق بهره می‌برد و به حسگر اثرانگشت فیزیکی در پنل پشتی مجهز می‌شود.

جالب است که بریدگی منتسب به دوربین اصلی در پنل پشتی Galaxy M30s در مقایسه با ماژول Galaxy M30 کوچک‌تر و عریض‌تر طراحی شده است. با توجه به ابعاد این بریدگی در پنل Galaxy M30s پیش بینی می‌شود که ماژول این میان رده به جای سه لنز، از دو لنز برخوردار شود. بریدگی‌های بلندگو، پورت ارتباطی USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایین بدنه دیده می‌شود. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود که Galaxy M30s سامسونگ در دو رنگ آبی و مشکی به بازار راه پیدا کند.

 

مشخصات فنی گوشی سامسونگ Galaxy M30s

گزارش شده است میان رده Galaxy M30s از پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 9610 با فرکانس پردازش 1.74 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این پردازنده در مقایسه با قلب تپنده درون Galaxy M30 اگزینوس 7904 با فرکانس حداکثر 1.8 گیگاهرتز کمی بهتر است. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود که این میان رده تازه 4 گیگابایت رم داشته باشد و به طور پیش فرض از اندروید 9.0 پای و رابط کارقبری One UI سازنده بهره بگیرد. در حال حاضر سایر مشخصات فنی این گوشی مشخص نیست، اما پیش بینی می‌شود که با پنل نمایش لبه تا لبه از نوع Infinity-V توسعه یابد و به دوربین اصلی کمی باکیفیت‌تر از نسخه استاندارد Galaxy M30 مجهز شود. این همه مواردی است که در حال حاضر درباره میان رده تازه سامسونگ می‌دانیم. سامسونگ هنوز این موضوع را مورد تأیید خود قرار نداده است اما انتظار می‌رود که ماه آینده شاهد رونمایی از Galaxy M30s باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)