خانهاخبار
گوشی سامسونگ Galaxy A10s به معرفی رسمی نزدیک شد

گوشی سامسونگ Galaxy A10s به معرفی رسمی نزدیک شد

میان رده Galaxy A10s سامسونگ مجوز تازه‌ای دریافت کرده و به معرفی رسمی نزدیک‌تر شده است. این مجوز درواقع سومین مجوزی است که این گوشی در ماه‌های اخیر دریافت کرده است. Galaxy A10s احتمالا به عنوان نسخه سطح پایین‌تری از Galaxy A10 روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۱۸

با توجه به انتشار مجوزهای مختلف برای گوشی سامسونگ Galaxy A10s به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از این میان رده تازه خواهیم بود. پیش از این مجوزهای FCC و Wi-Fi Alliances برای این گوشی صادر شد و حالا شاهد انتشار اسناد مربوط به مجوز رگولاتوری تایلندی NBTC برای آن هستیم. این گوشی با شناسه SM-A107F/DS روی پایگاه NBTC دیده شده است و به نظر می‌رسد که منظور از DS پشتیبانی از دو سیم کارت باشد. پیش از این در مجوزهای قبلی متوجه شدیم که سامسونگ گوشی Galaxy A10s خود را با شناسه SM-A107F توسعه داده است. حالا NBTC علاوه بر درج شناسه مذکور همچنین به ناج تجاری Galaxy A10s درون پرانتز اشاره کرده است.

image

 

متاسفانه هیچ اطلاعات یا جزئیات تازه‌ای در این مجوز دیده نمی‌شود اما با توجه به شایعه‌های قبلی، گوشی سامسونگ Galaxy A10s به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9.0 پای و رابط کاربری One UI مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی بهره می‌برد اما نسخه استاندارد Galaxy A10 بدون این قابلیت ارائه شد.

image

 

انتظار می‌رود Galaxy A10s از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی قدرت بگیرد. سامسونگ ظاهرا قصد دارد به دلایلی جک هدفون 3.5 میلی متری را از پرچمداران آینده خود حذف کند اما خوشبختانه این تغییر در میان رده تازه Galaxy A10s رخ نمی‌دهد و همچنان می‌توان جک هدفون خود را حفظ کند. این میان رده همچنین به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و در پنل جلو هم از راهکار تازه لبه تا لبه سامسونگ Infinity-U یا Infinity-V بهره می‌گیرد. در حال حاضر جزئیاتی از حسگر دوربین سلفی، رم و حافظه داخلی این گوشی در دسترس نیست.

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که گوشی تازه Galaxy A10s خود را چه زمانی و در چه مکانی معرفی می‌کند. از آنجا که این گوشی همچنان در روند دریافت مجوز است، پیش بینی می‌شود که به زودی شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم.

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)