خانهاخبار
تصویر و مشخصات موبایل Vivo V1921A در TENAA رویت شد

تصویر و مشخصات موبایل Vivo V1921A در TENAA رویت شد

تصویر و مشخصات تلفن هوشمند جدید ویوو با شماره مدل V1921A در پایگاه اطلاعاتی TENAA ثبت شده با این حال هنوز اسم تجاری این دستگاه را نمی‌دانیم. این گوشی نمایشگری 6.3 اینچی با دوربین سه‌گانه دارد.
۱۳۹۸/۴/۱۸

تلفن هوشمند جدید ویوو با شماره مدل V1921A اخیرا در پایگاه داده سازمان مخابراتی چینی TENAA رویت شده است. در این فهرست علاوه بر مشخصات تلفن مذکور می‌توانیم تصویری از این دستگاه را مشاهده کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویوو V1921A نمایشگری ۶.۳۸ اینچی از نوع آمولد دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. در بالای این پنل ناچی به شکلی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این گوشی حداقل ۴۴۲۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده که می‌تواند با سرعت ۲۲.۵ وات شارژ شود.

موبایل V1921A به اندروید ۹ پای مجهز است و از رابط کاربری FunTouch OS استفاده می‌کند. در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

بخش کلیدی این دستگاه دکمه ویژه‌ای است که در سمت چپ بدنه قرار گرفته تا با آن به راحتی بتوانید به دستیار هوش مصنوعی Jovi دسترسی داشته باشید. در سمت راست بدنه هم دکمه تنظیم صدا و پاور قرار گرفته است. ابعاد این گوشی ۱۵۹.۵۳ در ۷۵.۲۳ در ۸.۱۳ میلی متر و وزن آن ۱۸۹.۶ گرم است.

هویت اصلی V1921A هنوز مشخص نشده اما از روی تصاویر می‌توانیم به شباهت آن به ویوو iQOO Neo پی ببریم. iQOO Neo هم ناچی قطره‌ای، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، ۴۵۰۰ میلی آمپر باتری، و حداکثر ۸ گیگ رم داشت. این دستگاه حتی از نظر ابعاد هم شبیه iQOO Neo است. با این حال، ویوو V1921A به نظر پردازنده متفاوتی دارد و دوربین آن بهتر است. علاوه بر این، در قاب پشتی iQOO Neo برند iQOO دیده می‌شد، در حالی که در V1921A برند Vivo را می‌بینیم، در نتیجه بعید است که این دستگاه از خانواده iQOO باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)