خانهاخبار
تصاویر قاب محافظ گلکسی نوت 10 منتشر شد

تصاویر قاب محافظ گلکسی نوت 10 منتشر شد

افشاگر سرشناس توئیتری، Ice Universe، به‌تازگی تصاویری از قاب محافظ سری گلکسی نوت 10 سامسونگ را منتشر کرده که طراحی افشایی این دستگاه را تایید می‌کند.
۱۳۹۸/۴/۱۷

طبق اعلام سامسونگ انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس در تاریخ ۷ اوت مصادف با ۱۶ مرداد در رویدادی به نام آنپکد در شهر نیویورک آمریکا معرفی شود. بر اساس اطلاعات موجود ظاهرا از هر مدل این دستگاه دو نسخه تولید شده که یکی از 4G LTE و دیگری از 5G پشتیبانی می‌کند. حالا امروز افشاگر معروف توئیتری، Ice Universe، تصاویری از قاب محافظ این دستگاه‌ها را منتشر کرده است. مطابق این تصاویر دیگر با اطمینان می‌توانیم بگوییم که دوربین جلوی نوت ۱۰ حفره‌ای کوچک خواهد بود که در مرکز بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. دوربین عقب هم با چینش عمودی در سمت چپ بدنه قرار گرفته است.

هر دو نسخه گلکسی نوت ۱۰ (با شماره مدل SM-N970 برای نسخه 4G LTE و شماره مدل SM-N971 برای نسخه 5G) و هر دو نسخه گلکسی نوت ۱۰ پلاس (با شماره مدل SM-N975 برای نسخه 4G LTE و شماره مدل SM-N976 برای نسخه 5G) در آمریکا از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و در سایر نقاط دنیا از پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده خواهند کرد. طبق جدیدترین شایعات، این سری مجهز به دو سنسور ToF خواهد بود که یکی از آن‌ها در سمت جلو و دیگری در سمت عقب دستگاه قرار می‌گیرد. این سنسور زمانی را اندازه‌گیری می‌کند که طول می‌کشد تا پرتو مادون قرمز از دوربین به سوژه برخورد کرده و دوباره به دوربین برگردد. از این سنسور برای ایجاد افکت پیشرفته بوکه در تصاویر پرتره و ایجاد نقشه‌های سه‌بعدی در هنگام استفاده از قابلیت تشخیص چهره استفاده می‌شود.

image

علاوه بر سنسور ToF، دوربین گلکسی نوت ۱۰ شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض است. هر دو نسخه نوت ۱۰ حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ایِ التراسونیک، قابلیت شارژ معکوس PowerShare و استاندارد IP68 دارد. IP68 یعنی هر دو دستگاه به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب قادر به مقاومت هستند. در کنار این‌ها، فراموش نکنید که گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس هر دو قلم S Pen خواهند داشت. سامسونگ پارسال قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را به قلم خود اضافه کرد تا امکان تصویربرداری، کنترل محتواهای استریمینگ و اجرای اسلایدشوها فراهم شود. امسال تاکنون اطلاعات خاصی درباره ویژگی‌های این ابزار منتشر نشده بنابراین احتمالا قرار نیست در این زمینه شاهد تغییرات بزرگی باشیم.

عرضه احتمالی گلکسی نوت ۱۰ در ۳۱ مرداد

گلکسی نوت ۱۰ نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ با نسبت تصویر ۱۹:۹ خواهد داشت. ظرفیت باتری این دستگاه ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت است و قیمت آن چیزی حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. گلکسی نوت ۱۰ پلاس باید نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع آمولد (باز هم با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ و نسبت تصویر ۱۹:۹) داشته باشد. ظرفیت باتری این مدل احتمالا ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

اگرچه هنوز درباره مشخصات دقیق این دو دستگاه شک و تردیدهایی وجود دارد، ولی قبلا بنچمارک نسخه ورایزن گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G و نسخه بین‌المللی این دستگاه را دیده بودیم. اولی ۱۲ گیگ رم و دومی ۸ گیگ رم داشت. بنابراین احتمالا مدل‌هایی با ۸ + ۱۲۸ گیگ، ۸ + ۲۵۶ گیگ و ۱۲۸ + ۵۱۲ گیگ از این دستگاه وجود دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ بلافاصله بعد از مراسم آنپکد خود فرآیند پیش‌خرید نوت ۱۰ را آغاز کند. اما با توجه به این که گلکسی نوت ۹ پارسال ۱۵ روز بعد از رونمایی به بازار آمد، احتمالا امسال هم رویه مشابهی وجود داشته باشد و این دستگاه را در تاریخ ۳۱ مرداد در ویترین فروشگاه‌ها ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۸/۴/۱۷
با این قیمت ارزش خرید نداره
فرق نمیکنه سامسونگ باشه یا اپل و یا هواوی .