خانهاخبار
گوشی شیائومی Mi MIX 4 با دوربین باکیفیت‌تر از 64 مگا پیکسل در راه است

گوشی شیائومی Mi MIX 4 با دوربین باکیفیت‌تر از 64 مگا پیکسل در راه است

مدیر محصول شیائومی تأیید کرده است که پرچمدار Mi MIX 4 این سازنده در دست توسعه قرار دارد. او همچنین اشاره کرده است Mi MIX 4 به دوربین اصلی باکیفیت‌تر از حسگر 64 مگا پیکسلی سامسونگ مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۱۷

شیائومی نسخه جانشین Mi MIX 3 5G را در دست توسعه دارد. این گوشی هوشمند در نمایشگاه بین المللی MWC 2019 با پنل نمایش بدون حاشیه از نوع اولد، اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی رسما رونمایی شد. حالا انتظار می‌رود که پرچمدار Mi MIX 4 در اواخر سال 2019 با دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی یا حتی بهتر معرفی شود.

وانگ توماس، مدیر محصول شیائومی، در Weibo با انتشار مطلبی تأیید کرد که پرچمدار آینده این سازنده به نام Mi MIX 4 به دوربینی بهتر از دوربین 64 مگا پیکسلی GW1 سامسونگ مجهز می‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم دوربین 64 مگا پیکسلی سامسونگ چقدر باکیفیت ظاهر می‌شود و به همین خاطر ادعای شیائومی فعلا بسیار بلندپروازانه به نظر می‌رسد. ادعای شیائومی در این باره همچنین دو احتمال را در بر دارد. اول آنکه Mi MIX 4 ممکن است به دوربین 64 مگا پیکسلی ساخته شده توسط یک کمپانی دیگر مجهز شود؛ دوم اینکه شاید دوربین باکیفیت‌تری در ماژول اصلی آن تعبیه شود. البته هیچکدام از این احتمال‌ها هنوز وجود ندارد و فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی چه برنامه‌ای برای پرچمدار خود دارد. سامسونگ تنها کمپانی سازنده‌ای به شمار می‌رود که حسگر 64 مگا پیکسلی ISOCELL را معرفی کرده است. البته همچنین شایعه شده کمپانی سونی هم یک حسگر 52 مگا پیکسلی را در دست توسعه دارد.

image

 

مطلبی که مدیر محصول شیائومی در Weibo منتشر کرده است تأیید می‌کند که پرچمدار Mi MIX 4 قطعا به حسگر 64 مگا پیکسلی GW1 سامسونگ مجهز نمی‌شود. از طرفی هنوز هیچ گوشی هوشمندی با این حسگر معرفی نشده است که بتوانیم کیفیت و عملکرد آن را ببینیم. برند Realme از طرف دیگر ادعا کرده است اولین گوشی هوشمند مجهز به حسگر 64 مگا پیکسلی سامسونگ را معرفی می‌کند. حسگر 64 مگا پیکسلی GW1 مانند همه حسگرهای باکیفیت دیگر از راهکار Pixel Binning یعنی تلفیق چند پیکسل در یک پیکسل واحد استفاده مس‌کند تا بتواند تصاویر باکیفیت و واضحی را به ثبت برساند.

هنوز نمی‌دانیم پرچمدار شیائومی Mi MIX 4 با چه طراحی ظاهری توسعه می‌یابد، اما شایعه‌های قبلی مرتبط درباره آن اشاره کرده‌اند که از مجوز IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک به بدنه بهره می‌برد. اگر این شایعه صحت داشته باشد، بدین معنی است که گوشی شیائومی Mi MIX 4 از دوربین سلفی پاپ آپ یا اسلایدی مشابه با طراحی Mi MIX 3 5G برخوردار نمی‌شود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند Mi MIX 4 شیائومی از پردازنده داخلی کوالکام اسنپدراگون 855 قدرت بگیرد و احتمالا به مودم سازگار اسنپدراگون X50 5G هم مجهز شود تا بتواند مانند نسل قبلی Mi MIX 3 5G از شبکه ارتباطی پرسرعت 5G هم پشتیبانی کند. هنوز مشخص نیست پرچمدار Mi MIX 4 شیائومی چه تاریخ معرفی می‌شود، اما وقتی مدیر محصول سازنده از حالا درباره آن صحبت می‌کند ممکن است تا پایان سال جاری میلادی شاهد برگزاری رویداد رونمایی از آن باشیم.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)