خانهاخبار
مشخصات افشایی اکسپریا 20 از حضور اسنپدراگون 710 در این دستگاه خبر می‌دهد

مشخصات افشایی اکسپریا 20 از حضور اسنپدراگون 710 در این دستگاه خبر می‌دهد

به‌تازگی اطلاعاتی از تلفن هوشمند اکسپریا 20 منتشر شده که در آن از اسنپدراگون 710 به عنوان پردازنده این گوشی نام برده شده است.
۱۳۹۸/۴/۱۷

کمتر از ۶ ماه از معرفی اکسپریا ۱۰ و حدود ۳ ماه از عرضه این تلفن هوشمند می‌گذرد اما چندی قبل تصاویری از رندرهای مربوط به نسخه بعدی این دستگاه منتشر شد و حالا هم بخشی از مشخصات این گوشی به اینترنت راه یافته است.

اکسپریا ۲۰ نمایشگری ۶ اینچی با کیفیت +FHD و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد. در این رندرها می‌توانیم ببینیم که طراحی این دستگاه شباهت بسیار زیادی به اکسپریا ۱۰ دارد. یعنی نه خبری از ناچ است و نه حفره، و دوباره قرار است حاشیه‌ای نسبتا ضخیم در بالای نمایشگر میزبان دوربین جلوی دستگاه باشد.

با این حال این نسخه به لحاظ توان پردازشی ارتقای قابل توجهی خواهد داشت و برخلاف نسخه قبلی که از اسنپدراگون ۶۳۰ استفاده می‌کرد، حالا سونی قرار است از اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده کند. این پردازنده در کنار ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به مشتریان عرضه می‌شود.

image

طبق اعلام منبع این اطلاعات، اکسپریا ۲۰ در قاب پشتی دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت، هرچند مشخص نیست که لنز ثانویه این دوربین از چه نوعی است. اگر در این موبایل به جای سنسور عمق اکسپریا ۱۰ از لنز فوق عریض استفاده شود، مطمئنا بسیاری از کاربران خوشحال خواهند شد. مشخصات دوربین جلوی اکسپریا ۲۰ هنوز مشخص نیست، اما انتظار نداریم که ارتقای مهمی در این بخش رخ دهد.

این تلفن هوشمند ابعادی معادل ۱۵۸ در ۶۹ در ۸.۱ میلی متر خواهد داشت اما وزن آن اعلام نشده است. امیدواریم باتری این دستگاه نسبت به باتری ۲۸۷۰ میلی آمپری اکسپریا ۱۰ خیلی بزرگ‌تر باشد. اکسپریا ۲۰ احتمالا در پاییز یا زمستان ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)