خانهاخبار
مدیرعامل هوآوی: HongMeng OS از اندروید و macOS سریع‌تر است

مدیرعامل هوآوی: HongMeng OS از اندروید و macOS سریع‌تر است

رن ژنگفی، موسس و مدیرعامل هوآوی، اخیرا در مصاحبه‌ای مدعی شده که سیستم عامل اختصاصی آن‌ها یعنی HongMeng OS از اندروید و macOS سریع‌تر است.
۱۳۹۸/۴/۱۶

اگرچه هفته پیش دونالد ترامپ اعلام کرد که هوآوی می‌تواند بخشی از روابط خود را با شرکت‌های آمریکایی دنبال کند و گوگل هم احتمالا به این شرکت اجازه خواهد داد تا آن‌ها دوباره بتوانند از اندروید استفاده کنند، اما به نظر نمی‌رسد که این غول بزرگ چینی قصدی برای توقف توسعه سیستم عامل خودش یعنی HongMeng داشته باشد. این‌ها صحبت‌های مدیرعامل و موسس هوآوی، رن ژنگفی، است که اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

تاکنون اخبار و شایعات زیادی درباره HongMeng OS منتشر شده و عجیب است که هنوز هیچ تصویر یا اطلاعات واضحی از این سیستم عامل منتشر نشده. با این حال، آقای ژنگفی در گفتگو با مجله فرانسوی Le Point اعلام کرده که سیستم عامل اختصاصی هوآوی بر روی سوئیچ‌ها و روترهای شبکه، دیتاسنترها و تلفن‌های هوشمند کار خواهد کرد. در نتیجه این سیستم عامل احتمالا شباهت زیادی به فوچسیای گوگل دارد.

ژنگفی مدعی است هانگ‌منگ از نظر سرعت احتمالا سریع‌تر از اندروید و macOS است، در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این سیستم عامل برای لپتاپ‌ها و کامپیوترها هم عرضه شود. به گفته او سرعت اجرای پردازش‌ها در هانگ‌منگ کمتر از ۵ میلی ثانیه خواهد بود.

با این توصیفات اکنون همه منتظرند تا ببیند که این سیستم عامل بالاخره در چه تاریخی منتشر می‌شود. شاید در کنفرانس توسعه‌دهندگان هوآوی که در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) برگزار می‌شود، اخبار تازه‌ای در این زمینه اعلام شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۴/۲۳
فقط یه آماتور همچین نظر چیپی میده.

امین

۱۳۹۸/۴/۱۷
همین بنجل های چینی رویا های اپل و سامسونگ را ساختند و معرفی کردند همه میدونند هیچ سیستم عاملی محدود تر از آی او اس نیست و هیچ سیستم عاملی پر باگ تر از اندروید چه خوشتون بیاد چه نیاد توی بازار انحصاری سامسونگ و اپل این چینی ها بودند که خلاقانه و بدون حاشیه مشغول کار خود بودند

نادر

۱۳۹۸/۴/۱۷
خندیدیم

Genius Man

۱۳۹۸/۴/۱۶
کاملا مشخصه هوآوی چیزی نمیسازه که کم بیاره، سورپرایز جذابی خواهد بود، البته ماکه هیچ شانسی نداریم، تازه جهرمی داره از اندروید ایرانی دم میزنه!

soroosh

۱۳۹۸/۴/۱۶
رقابت هم رقابت قدیم قبلا ها رقابت بین سامسونگ اپل الجی و اچ تی سی و سونی بود رقابت عااااالی بود یکیشون یه گوشی میزد بقیه همه تلاششون رو میکردن که بهترین رو عرضه کنن
اما حالا چی رقابت شده بین مشتی بنجول های چینی حالا کار اونا به جایی رسیده که این اومده واسه بقیه خط و نشون مشخص میکنه همه میدونن هیییییییییییییچ رابط کاربری سریع تر از ios نیست و هیچ رابط کاربری هم باحال تر از اندروید نیست برو یه نگاهی کن ببین اندروید وای او اس چی بودن و چی شدن بعد بیا رابط کابری چرت ومزخرفت رو بنداز جلو. (شیران که پیر شوند لاشخوران ادعای سلطانی کنند)