خانهاخبار
پیکسل 4 احتمالا یک سنسور تله‌فوتوی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت

پیکسل 4 احتمالا یک سنسور تله‌فوتوی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت

بر اساس گزارشات جدید، سنسور ثانویه دوربین پیکسل 4 که چندی پیش عکس آن منتشر شد، احتمالا سنسوری 16 مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو خواهد بود.
۱۳۹۸/۴/۱۵

چند هفته پیش، گوگل در اقدامی بی‌سابقه پیش از معرفی رسمی پرچمدار خود رسما از شکل و شمایل قاب پشتی پیکسل ۴ رونمایی کرد تا همه بدانند که این دستگاه برای اولین بار دوربینی دوگانه خواهد داشت.

با این حال در عکسی که از این دستگاه منتشر شد مشخص نبود که سنسور ثانویه پیکسل ۴ از نوع تله‌فوتو است یا فوق عریض. البته گوگل می‌توانست با استفاده از ماژولی سه‌گانه از هر دوی این سنسورها استفاده کند، ولی معلوم نیست که چرا تصمیم به انجام این کار نگرفته است.

با این همه، آن طور که پیداست، سنسور ثانویه این دوربین از نوع تله‌فوتو است و همان طور که از قبل در کد اپلیکیشن دوربین گوگل دیده بودیم، این سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Google Camera از همین حالا کار روی این برنامه را شروع کرده‌اند و نشانه‌های آن را از بخش‌های مختلف کد این اپلیکیشن می‌توان دید. قابلیت جدید دیگری که برای اولین بار در این محصول قرار می‌گیرد، حسگر مادون قرمز است که از آن برای تشخیص چهره استفاده خواهد شد و پیش‌تر آن را در نسخه بتای اندروید Q دیده بودیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)