خانهاخبار
ردمی 7A با دوربین 12 مگاپیکسلی در هند معرفی شد

ردمی 7A با دوربین 12 مگاپیکسلی در هند معرفی شد

نسخه هندی تلفن هوشمند ردمی 7A با پردازنده اسنپدراگون 439 و دوربین 12 مگاپیکسلی رسما معرفی شد. این گوشی از تاریخ 20 تیر عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۱۴

ردمی 7A بالاخره رسما در هند معرفی شد. قیمت این دستگاه برای مدل ۲ + ۱۶ گیگابایتی ۸۵ دلار و برای مدل ۲ + ۳۲ گیگابایتی ۹۰ دلار است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

تلفن هوشمند ردمی 7A سه رنگ سیاه مات، آبی مات و طلایی مات دارد. این دستگاه از تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) عرضه می‌شود و از طریق فروشگاه‌های Mi.com, Flipkar و Mi Home Stores قابل خرید است.

نسخه هندی ردمی 7A از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ استفاده می‌کند. تفاوت مهم این دستگاه با مدل چینی 7A این است که برخلاف آن مدل خبری از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیست و ردمی 7A هندی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX486 سونی استفاده می‌کند، یعنی همان سنسوری که قبلا آن را روی Mi A2 و نسخه هندی ردمی نوت ۷ دیده بودیم.

علاوه بر این، نسخه هندی 7A درگاه کارت حافظه داخلی و با کمک آن می‌توانید ظرفیت دستگاه خود را حداکثر تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید. سایر مشخصات دستگاه با نسخه چینی 7A یکسان است. این گوشی نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع LCD با کیفیت +HD، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴ هزار میلی آمپری دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)