خانهاخبار
Lenovo Z6 با اسنپدراگون 730 و نمایشگر 6.39 اینچی وارد بازار شد

Lenovo Z6 با اسنپدراگون 730 و نمایشگر 6.39 اینچی وارد بازار شد

لنوو بالاخره رسما از تلفن هوشمند Lenovo Z6 با نمایشگر 6.39 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 730 و قیمت پایه 276 دلاری رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۴/۱۴

پس از افشای رسمی اطلاعات و مشخصات تلفن هوشمند Lenovo Z6 در طول یک ماه گذشته، این شرکت بالاخره رسما این گوشی را روانه بازار کرد. لنوو Z6 نمایشگر بلندی با نسبت تصویر بالا دارد که روی آن چیپستی با طراحی ۸ نانومتری قرار گرفته است. ظرفیت باتری این دستگاه نسبتا زیاد است، روی قاب پشتی آن دوربینی سه‌گانه قرار گرفته و به قیمت ۲۷۶ دلار به فروش می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Lenovo Z6 ابعادی معادل ۱۵۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹۷ میلی متری دارد و وزن آن ۱۵۹ گرم است. قاب پشتی این تلفن هوشمند از نوع شیشه سه‌بعدی است و فریم اطراف آن را آلومینیوم ۶۰۰۰ تشکیل داده. این دستگاه نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ دارد که روشنایی آن حداکثر ۶۰۰ نیت است و بالایش ناچی قطره‌ای قرار گرفته. Lenovo Z6 صفحه‌ای با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد و پنل نمایش ۹۳.۱ درصد از بخش جلویی بدنه را پوشش می‌دهد. این نمایشگر از +HDR10 و نرخ نمونه‌برداری ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، زیر این صفحه ششمین نسل از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای قرار گرفته است.

موبایل هوشمند جدید لنوو از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۶ یا ۸ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. البته این دستگاه درگاه کارت حافظه هم دارد تا بتوانید فضای داخلی گوشی را افزایش دهید.

image

دوربین عقب این دستگاه سه سنسور دارد که کنار آن یک فلش LED تعبیه شده است. این سنسورها شامل یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2X و زوم هیبریدی 8X، و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد.

Lenovo Z6 از رابط کاربری ZUI11 استفاده می‌کند که همان اندروید ۹ پای است. این گوشی ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری دارد که از طریق درگاه USB-C می‌تواند با توان ۱۵ وات شارژ شود. گفته شده که این باتری قادر است ۲۶ ساعت برای مکالمه، ۳۹۵ ساعت در حالت استندبای و ۲۶ ساعت برای پخش ویدیو دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های لنوو Z6 می‌توانیم به دالبی اتموس، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، بلوتوث ۵ و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

قیمت مدل‌های مختلف Lenovo Z6 به شرح زیر است:

  • ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۲۷۶ دلار
  • ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی = ۳۰۵ دلار
  • ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی = ۳۶۳ دلار

لنوو Z6 در حال حاضر در کشور چین وارد فاز پیش‌خرید شده و از تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) فقط در رنگ آبی وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۸/۴/۱۴
خوش قیمته