خانهاخبار
هوآوی P30 و P30 پرو جایزه بهترین موبایل 2019 را از MWC شانگهای دریافت کرد

هوآوی P30 و P30 پرو جایزه بهترین موبایل 2019 را از MWC شانگهای دریافت کرد

پرچمداران جدید هوآوی یعنی پی 30 و پی 30 پرو موفق شدند در MWC شانگهای جایزه بهترین موبایل سال 2019 را از سوی Asia Mobile Awards دریافت کنند.
۱۳۹۸/۴/۱۴

هوآوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل شانگهای موفق به کسب جایزه بهترین موبایل سال ۲۰۱۹ از سوی Asia Mobile Awards شد. این جایزه با نظر گروهی از خبرنگاران، تحلیل‌گران بازار و اینفلوئنسرها و بر اساس مولفه‌های مختلفی مثل طراحی، عملکرد و تجربه کاربری اهدا شده است.

پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه، زوم پریسکوپ ۱۰ برابری و حسگر نوآورانه RYYB عصر جدیدی را در حوزه عکاسی موبایل رقم زده است. استقبال مخاطبان نیز از این دستگاه بسیار خوب بوده و میت ۳۰ پرو توانسته در سه ماه نخست عرضه از مرز فروش ۱۰ میلیون دستگاه عبور کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهدی

۱۳۹۹/۴/۱۴
ای خوشم میاد طرف چون تا دسته نشسته بهش که سامسونگ یا ایفون خریده اینحا مسخره بازی در میاره هر وقت معنی بهترین دوربین اسمارت فون جهان و سریعترین شارژر و باتری و مقاوم ترین اسمارت فون و تنها گوشی با ای سی کت بیستو یک در زمان خودش کلا هر وقت اینارو فهمیدید میفهمید اگزینوس چه اشغالیه و از اون بدتر ایفون که فقط یدرد نصب واتساپ و سایر مسنجر ها هست با باتری که توی نصف روز خالی میشه و شارژر پنج واتی خب معلومه شما نمیفهمید و از درکتون خارجه که هواوی چه عظمتی هست

میهن

۱۳۹۸/۴/۲۴
یک جنس بنحول چینی که هیچ چیز جز عوام فریبی از طریق یک لنز نداره واسه غولی مثل ایفون شده برترین.فکر کردن بهش هم غیر قابل باوره نه اصالتی نه کیفیتی نه هیج برتری فقط با یک زوم شده برترین؟ خدایی که شما آخر فریب کاری هستین البته جی اس ام که فقط تقل قول کرده نظر من در مورد کسایی هست که باور کردن و اینو گفتن وایییی خیلی طنز زیبایی بود

armin

۱۳۹۸/۴/۲۴
آره پژو هم برترین کمپانی خودرو سازی جهان شد تبریک میگم ?

آرش

۱۳۹۸/۴/۱۴
نتیجه تلاش و سخت کوشی .

هیوا

۱۳۹۸/۴/۱۴
این جایزه فقط لایق این دوتا گوشی بود.
واقعا یک پیشرفت بزرگ نسبت به مدل قبلیشون داشتند :)