خانهاخبار
چنیش دوربین عقب و نمایشگر میت 30 پرو در تصاویر جدیدی افشا شد

چنیش دوربین عقب و نمایشگر میت 30 پرو در تصاویر جدیدی افشا شد

رندر جدیدی از میت 30 پرو منتشر شده که چینش دایره‌ای دوربین چهارگانه این دستگاه را نشان می‌دهد. علاوه بر این تصویری از نمایشگر این تلفن هوشمند نیز منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۱۴

انتظار می‌رود که سری میت ۳۰ هوآوی در ماه اکتبر معرفی شود. در گزارشات قبلی پیرامون این گوشی اعلام شده بود که میت ۳۰ پرو در قاب پشتی خود دوربینی به شکل مربع خواهد داشت. ولی حالا رندری لو رفته که از دوربینی چهارگانه با ماژول دایره‌ای خبر می‌دهد. علاوه بر این رندر، در تصویر دیگری از میت ۳۰ پرو می‌توانیم نمایشگر این دستگاه را ببینیم.

چند روز پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که قابی شیشه‌ای از میت ۳۰ پرو افشا شده که روی آن حفره‌ای دایره‌ای شکل دیده می‌شود. حالا امروز یکی از افشاکنندگان سرشناس و معتبر تلفن‌های هوآوی رندر جدیدی از میت ۳۰ پرو را منتشر کرده است. رنگ دستگاه در این رندر سبز زمردین است و شباهت زیادی به سری میت ۲۰ هوآوی دارد.

لنزهای دوربین چهارگانه میت ۳۰ پرو و فلش LED آن به شکل X در این تصویر دیده می‌شود. عکس زیر از همکاری دوباره هوآوی با Leica و زوم اپتیکال 5X خبر می‌دهد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دیگری در خصوص مشخصات این دوربین در دسترس نیست.

image

همان طور که گفتیم تصویر دیگری هم از نمایشگر میت ۳۰ پرو منتشر شده که بخش بالایی آن تار شده است. بنابراین به راحتی نمی‌توان تشخیص داد که این گوشی ناچ دارد یا نه. نمایشگر در لبه‌های راست و چپ دستگاه خمیده است و در لبه پایینی هم حاشیه بسیار ظریفی در مقایسه با مدل‌های قبلی دیده می‌شود. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اندازه صفحه بزرگ‌تر شده باشد.

پارسال میت ۲۰ ناچی قطره‌ای داشت در حالی که میت ۲۰ پرو ناچ بزرگ‌تری را بالای نمایشگر خود قرار داده بود. ناچ عریض میت ۲۰ پرو میزبان حسگرهای پیچیده‌ای برای تشخیص سه‌بعدی چهره بود. اکنون شایعات حاکی از آن است که میت ۳۰ پرو از قابلیت تشخیص سه‌بعدی چهره پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین احتمالا شاهد ناچی قطره‌ای یا حفره‌ای خواهیم بود که مثل گلکسی نوت ۱۰ در وسط نمایشگر قرار گرفته است.

میت ۳۰ پرو احتمالا از پردازنده Kirin 985 استفاده می‌کند که مودم 5G بالونگ 5000 دارد و مثل میت ۲۰ ایکس 5G به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد که یکی از آن‌ها قابلیت استفاده از نسل پنجم ارتباطات را دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۴/۱۴
مثله بیسکوییت هاست که....