خانهاخبار
وان پلاس 7 پرو با قیمتی بالا وارد بازار ایران شد

وان پلاس 7 پرو با قیمتی بالا وارد بازار ایران شد

OnePlus 7 Pro گوشی‌ای بسیار زیبا است که با قیمتی کاملا رقابتی به بازار عرضه شد. این گوشی با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است.
۱۳۹۸/۴/۱۲

وان پلاس 7 پرو از آن دست گوشی‌های هوشمندی است که توانست سر و صدای زیادی به پا کند. این گوشی هوشمند جدیدترین محصول معرفی شده توسط کمپانی چینی وان پلاس است که سال‌ها قبل از بدنه اوپو جدا شد. 

جلوی گوشی صفحه‌نمایشی به اندازه 6.7 اینچ قرار دارد که امولد است و مهمترین مشخصه آن نرخ به روزرسانی 90 هرتزی است که سبب می‌شود محتوای نمایش داده شده روی گوشی بسیار نرم‌تر و روان‌تر از گوشی‌های رقیب به نمایش در بیاید. 

پردازنده دستگاه اسنپدراگون 855 است که در حال حاضر قوی‌ترین پردازنده ساخت کوآلکام است و کنارش حافظه رم 6 یا 8 یا 12 گیگابایتی قرار دارد و حافظه داخلی هم در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. 

در قاب پشتی که جنسی از شیشه دارد و طراحی بسیار زیبایی برایش در نظر گرفته شده می‌توانید لنزهای 48 و 8 و 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنید و در نهایت دوربین سلفی هم به صورت بالارونده از بالای گوشی خارج می‌شود، که در تست‌ها نشان داده شد استقامت زیادی دارد، سنسوری 16 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است. 

وان پلاس 7 پرو با قیمت 14 میلیون تومان برای نسخه 256 گیگابایتی به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده که طی روزهای آتی و با زیاد شدنش در بازار به احتمال زیاد با کاهش قیمتش روبرو می‌شویم.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Javad

۱۳۹۸/۹/۱
میگم بارکدش از چپ رقم هفتم و هشتمش چنده؟؟ با تاره مربع صفر شیش مربع میتونی ببینی

امیر محمود

۱۳۹۸/۴/۱۹
سلام مدتی است که عکسهای مطلب توی گوشیم باز نمیکنه .
گوشیم اندروید میباشد

محمد

۱۳۹۸/۴/۱۳
وای خدای من معرکه ست ایکاش کمی قیمتش پایینتر بیاد زنده باد چین

ebi

۱۳۹۸/۴/۱۲
محشره،من چند ساله وانپلاس ۵ دارم
از گوشی ام واقعاً راضی هستم
خوشابحال اونایی که وانپلاس 7 پرو دارن?

sajad

۱۳۹۸/۴/۱۲
گوشي فوق العاده اييه