خانهاخبار
شیائومی رباتی 286 دلاری از شخصیت آیرون من معرفی کرد

شیائومی رباتی 286 دلاری از شخصیت آیرون من معرفی کرد

شرکت شیائومی با همکاری UBITECH از رباتی با الهام از شخصیت آیرون من در دنیای مارول رونمایی کرد که قیمت آن 286 دلار است و می‌توانید با کمک واقعیت افزوده با آن بازی کنید.
۱۳۹۸/۴/۱۳

شیائومی به‌تازگی ربات جدیدی از شخصیت آیرون من در فیلم اونجرز معرفی کرده که لباس Mk50 را پوشیده و قیمت آن ۲۸۶ دلار است. این ربات توسط شرکت UBITECH ساخته و از چندی قبل در برخی بازارها عرضه شده است.

ربات جدید شیائومی نسخه‌ای مینیاتوری از تونی استارک است که با اسم مستعار آیرون من شناخته می‌شود. این ربات با یک اپلیکیشن موبایلی هماهنگ می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا با پوشیدن لباس Mk50 در نقش تونی استارک ظاهر شوید و در مجموعه‌ای از آزمایشات و نبردها قرار بگیرید که با الهام از جهان سینمایی مارول ساخته شده است.

این بازی و ربات آن از طریق واقعیت افزوده عمل می‌کنند. ربات آیرون من راه می‌رود، حرف می‌زند و شبیه درگاهی برای ورود به وقایعِ پس از فیلم اونجرز: اینفینیتی وار است. اپلیکیشن این ربات برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید موجود است.

image

کلاهخود تونی استارک در این ربات قابل برداشتن است و زیر آن یک صفحه LED قرار دارد. اگر بخواهید می‌توانید چهره خود را روی این صفحه قرار دهید یا عبارت‌های صوتی مدنظر خود را ضبط کنید تا با برداشتن کلاه آیرون من در بعضی از بخش‌های بازی جمله مذکور اعلام شود. ربات Iron Man MK50 هفت موتور دارد که اجازه انجام حرکات مختلفی مثل بالا و پایین بردن سر، بالا و پایین بردن دست‌ها، شلیک، و حرکت به عقب و جلو را می‌دهد.

در زیر پای این ربات یک حسگر مادون قرمز قرار داده شده که از بازتاب نور برای تشخیص سطوح بلندتر مثل لبه میز استفاده می‌کند تا در مواجهه به آن‌ها زمین نخورد. اگر ربات آیرون من لبه‌ای را تشخیص دهد حرکت خود را متوقف کرده و به عقب بر می‌گردد.

وزن این ربات ۱.۲ کیلوگرم است و دو باتری لیتیوم پلمیری دارد. این باتری‌ها در عرض یک ساعت با کمک درگاه USB شارژ می‌شوند. درگاه شارژر Iron Man MK50 در کنار شانه راست تونی استارک قرار گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)