خانهاخبار
شاید کوئنتین تارانتینو فیلم دهم خود را نسازد

شاید کوئنتین تارانتینو فیلم دهم خود را نسازد

کوئنتین تارانتینو، کارگردان سرشناس سینما، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که ممکن است پس از Once Upon a Time In Hollywood از این صنعت خارج شود و فیلم دهمش را نسازد.
۱۳۹۸/۴/۱۳

کوئنتین تارانتینو از سال‌ها پیش اعلام کرده بود که پس از ساختن دهمین فیلم خودش از دنیای سینما خداحافظی خواهد کرد چون دوست ندارد بیش از حد در این صنعت بماند. اکنون که چیزی تا اکران فیلم Once Upon a Time In Hollywood، یعنی نهمین فیلم تارانتینو، باقی نمانده فقط باید منتظر یک اثر سینمایی دیگر از این کارگردان باشیم، اما او اخیرا در مصاحبه‌ای با GQ Australia اعلام کرد که شاید زودتر از آن‌چه که فکرش را می‌کنید بازنشستگی او را ببینید.

تارانتینو در این مصاحبه گفت فکر می‌کند به پایان مسیرش در دنیای فیلم‌های سینمایی رسیده، اما امیدوار است که پس از خروج از صنعت سینما بتواند کتاب فیلمی یا تئاتر بنویسد تا همچنان خلاق بماند. وقتی مصاحبه‌کننده از او پرسید که چرا همین حالا و با فیلمی که درباره فیلم‌هاست با دنیای سینما خداحافظی نمی‌کند، تارانتینو گفت: «اگر مردم از این فیلم خوششان بیاد، شاید فیلم دهمم را نساختم. شاید همین جا کارم را متوقف کردم! شاید زودتر از موعد کنار کشیدم. باید صبر کرد و دید.»

با توجه به نوع مصاحبه شاید این طور به نظر برسد که تارانتینو در حال شوخی کردن بوده، ولی هیچ‌کس با قطعیت نمی‌تواند از مقصود حرف‌های او برداشت دقیقی داشته باشد. نکته حائز اهمیت این است که لزوما نقشه راه مشخص و مطلقی برای تارانتینو وجود ندارد. او در حال حاضر مشغول کار روی قسمت جدید سری استار ترک است، اما آن فیلم ممکن است بخشی از ۱۰ فیلم شخصی خود تارانتینو نباشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۸/۴/۲۵
هم خودش هم فیلماش عشقهه