خانهاخبار
بازی سایبرپانک 2077 قابلیت مولتی پلیر دارد

بازی سایبرپانک 2077 قابلیت مولتی پلیر دارد

چند وقت پیش در E3 2019 اعلام شد که بازی سایبرپانک 2077 در فروردین سال 1399 به بازار می‌آید. اکنون خبری منتشر شده که از حضور قابلیت مولتی پلیر در این بازی خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۴/۱۲

در E3 امسال بالاخره پاسخ یکی از بزرگ‌ترین سوالات دنیای گیمینگ در سال‌های اخیر داده شد: بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ منتشر می‌شود. ولی حالا در اخبار جدیدی به گزارش TechPowerUp اعلام شده که این عنوان تا حدی از قابلیت‌های مولتی پلیر پشتیبانی خواهد کرد.

متاسفانه در حال حاضر مشخص نشده که تا چه اندازه باید منتظر قابلیت‌های مولتی پلیر باشیم. با این حال اگر سبک بازی‌هایی مثل Far Cry (با ماموریت‌های دونفره) پیاده‌سازی شده باشد، مطمئنا بسیاری از گیمرها را خوشحال و هیجان‌زده خواهد کرد.

البته این تنها خبری نیست که در چند وقت اخیر درباره سایبرپانک ۲۰۷۷ منتشر شده و چندی پیش مطلع شدیم که حجم این بازی احتمالا حدود ۸۰ گیگ خواهد بود و بازی از قابلیت ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند.

با توجه به این که شرکت سی‌دی پراجکت رد سازنده این بازی است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که استانداردهای عناوین مدرن و دنیای باز تا حد زیادی جابجا شود. از آن‌جایی که هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه سایبرپانک ۲۰۷۷ باقی مانده احتمالا به زودی اخبار بیشتری درباره این بازی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر سایبرپانک ۲۰۷۷ هستید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۴/۱۲
شک نکنید بهترین بازی تاریخ گیم همینه
زنده باد CDPRED