خانهاخبار
سری تلفن‌های هوشمند شیائومی Mi CC9 معرفی شد

سری تلفن‌های هوشمند شیائومی Mi CC9 معرفی شد

شیائومی امروز در مراسمی با معرفی برند جدید CC رسما از سه تلفن هوشمند تازه به نام‌های Mi CC9 و Mi CC9e و Mi CC9 Meitu Edition رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۴/۱۲

چند وقتی بود که خبرهایی در خصوص همکاری شیائومی با شرکت Meitu به منظور تولید سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند به گوش می‌رسید. حدود یک هفته پیش نیز در خبری به اطلاع شما رساندیم که این شرکت می‌خواهد برند تازه‌ای به نام CC را معرفی کند. اکنون سه تلفن هوشمند جدید معرفی شده که اسم آن‌ها Mi CC9 و Mi CC9e و Mi CC9 Meitu Edition است.

هر سه تلفن مذکور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، ۴۰۳۰ میلی آمپر باتری و دوربینی سه‌گانه دارند که از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیگسلی تشکیل شده است. مدل عادی Mi CC9 از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع OLED با کیفیت +FHD دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. این دستگاه از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه USB-C، درگاه مادون قرمز و NFC مجهز است.

image

گوشی دومی که در مراسم شیائومی از آن رونمایی شد Mi CC9e بود. این تلفن هوشمند نسبت به تلفن اول کوچک‌تر است و نمایشگری ۶ اینچی دارد. Mi CC9e از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند اما NFC ندارد.

image

دستگاه آخر Mi CC9 Meitu Edition بود. شیائومی در این مراسم اعلام کرد که دوربین این موبایل توسط شرکت Meitu ساخته شده است. به‌علاوه، این گوشی دارای حالتی با استفاده از هوش مصنوعی است که می‌تواند در نور کم پرتره بگیرد. در نمونه‌هایی که توسط این شرکت در مراسم امروز نشان داده شد، تصاویر به وضوح روشن‌تر از نمونه‌های تهیه شده با آیفون XS بود.

image

قیمت شیائومی Mi CC9 برای مدل ۶ + ۶۴ گیگ ۲۶۲ دلار و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ ۲۹۱ دلار است. قیمت Mi CC9e برای مدل ۴ + ۶۴ گیگ از ۱۸۹ دلار آغاز شده، و برای مدل‌های ۶ + ۶۴ و ۶ + ۱۲۸ گیگ به ۲۰۳ و ۲۳۳ دلار می‌رسد. علاوه بر این، قیمت Mi CC9 Meitu Edition نیز ۳۷۸ دلار است و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد.

شما کدام‌یک از این مدل‌ها را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)