خانهاخبار
LG G8S ThinQ ماه جاری به بازار می‌آید

LG G8S ThinQ ماه جاری به بازار می‌آید

ال جی رسما اعلام کرد که تلفن هوشمند LG G8S ThinQ به عنوان نسخه مقرون به صرفه پرچمدار G8 ThinQ ماه جاری عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۴/۱۱

ال جی در خبری اعلام کرد که تلفن هوشمند G8S ThinQ ماه جاری در برخی از بازارهای منتخب عرضه می‌شود. این گوشی که به عنوان نسخه مقرون به صرفه LG G8 ThinQ شناخته می‌شود، تقریبا از سخت‌افزار و دوربین همان گوشی استفاده می‌کند.

در این دستگاه حتی سنسور ToF مشابهی به کار گرفته شده که آن را روی G8 ThinQ دیده بودیم. با این حال، برخلاف پرچمدار اصلی ال جی، این گوشی دوربینی سه‌گانه دارد. البته G8 ThinQ هم بسته به بازار هدف ممکن است دوربینی دو یا سه‌گانه داشته باشد، اما G8S ThinQ در همه بازارها با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود.

ال جی در خصوص تاریخ عرضه این محصول گفته که G8S در ماه جاری در برخی از بازارهای منتخب از جمله اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و خاور میانه عرضه می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دسترس نیست، اما ال جی می‌گوید قیمت‌ها را به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد کرد.

هرچند G8 ThinQ و G8S ThinQ به لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی ندارند، ولی ال جی تصمیم گرفته که نمایشگر G8S ThinQ را یک دهم اینچ بزرگ‌تر کرده و از پنلی ۶.۲ اینچی در این دستگاه استفاده کند.

علاوه بر این، G8S ThinQ یک باتری ۳۵۵۰ میلی آمپری دارد و دوربین سه‌گانه آن از سنسورهای ۱۲ + ۱۲ + ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده، در حالی که G8 ThinQ یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و سنسورهای ۱۲ + ۱۶ + ۱۲ مگاپیسلی دارد. همچنین، به نظر می‌رسد که ناچ G8S ThinQ کمی بزرگ‌تر از G8 ThinQ است.

اگر قصد خرید LG G8S ThinQ را دارید، باید به اطلاع شما برسانیم که این دستگاه در سه رنگ سیاه آیینه‌ای، تیله آیینه‌ای و سفید آیینه‌ای تولید شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امير

۱۳۹۸/۴/۱۲
گوشي ال جي تو ايران مرد هيچي نداره