خانهاخبار
رسما اعلام شد: گلکسی نوت 10 شانزدهم مرداد معرفی می‌شود

رسما اعلام شد: گلکسی نوت 10 شانزدهم مرداد معرفی می‌شود

سامسونگ با انتشار پوستری رسما اعلام کرد که تلفن هوشمند جدیدی را که احتمالا همان گلکسی نوت 10 خواهد بود در مراسم آنپکد گلکسی در 16 مرداد معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۴/۱۱

چند وقت پیش گزارشی منتشر شد که از معرفی رسمی گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۷ اوت (۱۶ مرداد) خبر می‌داد. اکنون با توجه به اعلام رسمی شرکت سامسونگ، برای مشاهده مراسم معرفی این پرچمدار باید همین تاریخ را در تقویم‌مان علامت بزنیم.

سامسونگ رسما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تلفن هوشمند جدیدی را در مراسم گلکسی آنپکد به تاریخ ۱۶ مرداد در شهر نیویورک معرفی خواهد کرد. این شرکت مشخصا نگفته که در این مراسم قرار است از چه دستگاهی رونمایی شود اما با توجه به قلم S Pen و تک‌دوربینی که در پوستر رسمی این رویداد دیده می‌شود، می‌توانیم مطمئن باشیم که گلکسی نوت ۱۰ ستاره این مراسم خواهد بود.

دوربینی که در این تصویر پیداست می‌تواند اشاره‌ای به تک‌حفره دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ باشد که بر اساس عکس‌های افشایی قبلی در بخش مرکزی بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که سامسونگ امسال سه مدل از گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد کرد: نوت ۱۰ عادی، نوت ۱۰ پلاس و نوت ۱۰ فایو جی.

طراحی نوت ۱۰ عادی و نوت ۱۰ پلاس مشابه یکدیگر است، اما مدل 5G نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت و در قاب پشتی آن یک سنسور اضافه قرار گرفته است. اکنون با توجه به این که چیزی حدود یک ماه تا معرفی رسمی سری گلکسی نوت ۱۰ فاصله داریم، احتمالا در روزهای آینده اخبار بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بهروز

۱۳۹۸/۴/۱۱
چقد منتظر اون لحظه هستم؛فقط تدانکنه قیمتی نزدیک ب اس 10 پلاس باشه و زیاد فاصله قیمتی نداشته باشه

کیوان

۱۳۹۸/۴/۱۱
معمولا نسل جدید رو انقدر گرون میکند تا تاثیر قیمتی تو نسل قبل نداشته باشه

میلاد

۱۳۹۸/۴/۱۱
امکان داره با معرفی این محصول قیمت گلکسی اس تن بیاد پایین تر مثل گوشی های آیفون یا نه ؟؟