خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای در خصوص سرفیس تاشوی مایکروسافت اعلام شد

اطلاعات تازه‌ای در خصوص سرفیس تاشوی مایکروسافت اعلام شد

شرکت تحلیلی IHS Markit در گزارش جدید خود اطلاعات تازه‌ای در خصوص سرفیس تاشوی مایکروسافت منتشر و اعلام کرد که اپل هم به دنبال معرفی محصولی مشابه خواهد رفت.
۱۳۹۸/۴/۱۱

هفته پیش گزارشی از سوی شرکت تحلیلی IHS Markit منتشر شد و تایید کرد که مایکروسافت مشغول کار روی تبلت/لپتاپی هایبریدی با نمایشگر دوگانه است. در آن گزارش آمده بود که محصول جدیدی مایکروسافت نمایشگری ۹ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ دارد و از سیستم عامل Windows Core OS استفاده می‌کند. این دستگاه قابلیت اتصال همیشگی به شبکه LTE یا 5G را خواهد داشت و ضمن برخورداری از امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید به پردازنده لیک‌فیلد اینتل مجهز شده است.

حالا امروز در ادامه این اطلاعات اعلام شد که رزولوشن نمایشگر این دستگاه ۱۴۴۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با تراکم ۲۶۷ است و رابط کاربری آن از حالت Book Mode پشتیبانی می‌کند. این محصول در سه‌ماهه اول یا دوم ۲۰۲۰ به بازار می‌آید و مایکروسافت انتظار دارد که در هر ماه بتواند ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد از این دستگاه را به فروش برساند.

جف لین، مدیر محصولات مصرفی IHS Markit، می‌گوید به باور آن‌ها اپل هم به دنبال مایکروسافت خواهد رفت تا با iPadOS و پردازنده سری A این شرکت دستگاهی منعطف بسازد. دستگاه اپل احتمالا به اندازه مک‌بوک خواهد بود، ولی از قابلیت‌های حمل‌پذیری استفاده خواهد کرد.

البته لین معتقد است که اپل به این زودی‌ها دستگاه منعطفی تولید نمی‌کند چون آن‌ها ابتدا باید آیفون 5G خود را در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کنند.

اطلاعات شرکت IHS بر اساس منابع زنجیره تامین شرکت‌ها اعلام شده است.

مایکروسافت چندی پیش تبلت تاشوی جدیدی را به شکل داخلی به کارکنان خود نشان داده بود و طبق جدیدترین خبرها این دستگاه احتمالا به جای نمایشگر منعطف از دو پنل تشکیل شده است. علاوه بر این، گفته شده که اگرچه این دستگاه از Windows Core OS استفاده می‌کند، اما قابلیت اجرای برنامه‌های Win32 مثل آفیس را خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)