خانهاخبار
شیائومی CC9 به نسخه جدید میموجی مجهز می‌شود

شیائومی CC9 به نسخه جدید میموجی مجهز می‌شود

چیزی تا معرفی رسمی تلفن‌های هوشمند سری CC9 در 11 تیر باقی نمانده اما در جدیدترین خبر اعلام شده که این دستگاه قرار است به نسخه جدید میموجی مجهز شود.
۱۳۹۸/۴/۱۰

آیفون X همراه با قابلیت جذابی به نام انیموجی معرفی شد که خیلی زود به محبوبیت زیادی در میان کاربران رسید و باعث شد بسیاری از شرکت‌ها آن را در سرویس‌های خود کپی کنند. سامسونگ AR Emoji را معرفی کرد که نسبت به انیموجی اپل قابلیت‌های اضافه‌ای داشت. شیائومی هم میموجی را معرفی کرد که در ابتدا منحصرا در اختیار Mi 8 بود اما بعدا برای سایر دستگاه‌های این شرکت هم منتشر شد. اکنون یک سال از معرفی این قابلیت گذشته و اگرچه دیگر آن قدرها در میان کاربران محبوب نیست، اما شیائومی حالا می‌خواهد آن را به تلفن هوشمند جدید CC9 بیاورد.

با توجه به این که گوشی Mi CC9 جوانان را مخاطب خود قرار داده، طبیعی است که این ویژگی به این دستگاه اضافه شود. اما شیائومی نمی‌خواهد صرفا همان ویژگی قبلی را به تلفن هوشمند خود اضافه کند، بلکه قصد دارد نسخه جدیدی از این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

برخلاف نسخه اولیه میموجی که فقط به چند شخصیت محدود بود، این نسخه به شما اجازه می‌دهد برای خودتان آواتار یا آدمک بسازید. بر اساس پست جدید مدیر محصول خط تولید سری CC، لائو وی، این ویژگی شامل ۱۶۵ مدل مو، حالت چهره و وسیله مختلف است. علاوه بر این، آواتارهای پیش‌فرضی در اختیار کاربران وجود خواهد داشت.

در نسخه جدید میموجی کاربران می‌توانند با این آواتارها عکس یا فیلم بگیرند و آن‌ها را به نقاشی‌های معروف مثل نقاشی مونالیزا اضافه کنند.

شیائومی CC9 و CC9e و CC9 Meitu در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) معرفی می‌شود. CC9 و CC9 Meitu دوربین سه‌گانه، نمایشگر AMOLED و حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای خواهند داشت. دوربین جلوی این دستگاه‌ها ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور اصلی دوربین عقب آن‌ها ۴۸ مگاپیکسل است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)