خانهاخبار
شیائومی از عرضه زودهنگام ردمی 7A در هند خبر داد

شیائومی از عرضه زودهنگام ردمی 7A در هند خبر داد

اکانت شعبه هند شیائومی در توئیتی اعلام کرد که ردمی 7A به زودی در این کشور عرضه خواهد شد، با این حال هنوز تاریخ دقیقی در این باره اعلام نشده است.
۱۳۹۸/۴/۹

اگرچه از مدتی پیش مشخص بود که شیائومی به زودی می‌خواهد ردمی 7A را در بازار هند عرضه کند، اما تاکنون هیچ خبری به صورت رسمی از سوی این شرکت در این باره اعلام نشده بود.

با این حال، اکنون شعبه هند شیائومی رسما از عرضه قریب‌الوقوع ردمی 7A خبر داده است. البته هنوز هم تاریخی ذکر نشده اما آن‌ها از کاربران خواسته‌اند تا تاریخ عرضه ردمی 7A را حدس بزنند.

شیائومی هند در توئیتی ضمن اشاره به ردمی 7A اعلام کرد که تاکنون موفق شده در این کشور بیش از ۲۳.۶ میلیون ردمی 4A، ردمی 5A و ردمی 6A بفروشد. این حساب کاربری همچنین به شوخی اظهار داشت که رقم مذکور از جمعیت کشور استرالیا بیشتر است.

ردمی 7A بدنه‌ای از جنس پلی کربنات دارد که با پوشش نانوی خود در برابر قطرات آب مقاوم است. این دستگاه نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت +HD دارد که نسبت تصویر آن ۱۸:۹ است.

این پنل نمایش برای استفاده در محیط‌های خارجی به اندازه کافی خوب است و لایه محافظی دارد که پرتوهای آبی را فیلتر می‌کند تا به چشم شما آسیبی نرسد. اطراف نمایشگر ردمی 7A حاشیه‌های نسبتا زیادی به چشم می‌خورد و در حاشیه پایینی هم برند Redmi دیده می‌شود.

image

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۹ به همراه ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. البته مدلی با ظرفیت داخلی ۳۲ گیگ هم از این دستگاه موجود است و کاربران با استفاده از کارت حافظه می‌توانند این ظرفیت را افزایش دهند.

دوربین عقب ردمی 7A سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد که از قابلیت‌های هوش مصنوعی مثل AI Beauty و محوسازی پس‌زمینه برخوردار است. دوربین جلوی این موبایل سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند برای تشخیص چهره استفاده شود.

قابلیت‌های ارتباطی ردمی 7A شامل 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث ۴.۲ و جی‌پی‌اس است و علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت، درگاه microUSB و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم روی آن قرار داده شده. این گوشی با MIUI 10 از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و ۴ هزار میلی آمپر باتری دارد که می‌توانید آن را با یک شارژر ۱۰ واتی شارژ کنید.

آنوج شارما، مدیر بازاریابی شیائومی هند، پیش از این گفته بود که ردمی 7A ممکن است همراه با ردمی K20 و ردمی K20 پرو یا با فاصله کوتاهی پس از معرفی این دو دستگاه به بازار بیاید، با این حال همچنان باید تا اعلام رسمی تاریخ عرضه این موبایل صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)