خانهاخبار
هوآوی Mate 30 5G در ماه دسامبر و Mate X در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند

هوآوی Mate 30 5G در ماه دسامبر و Mate X در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند

هوآوی طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روسیه اعلام کرد که Mate 30 5G در ماه دسامبر و Mate X در ماه سپتامبر وارد بازار این کشور می‌شوند.
۱۳۹۸/۴/۹

اگر فکر می‌کنید تحریم‌های آمریکا باعث شده هوآوی از کار روی پرچمداران بعدی خود دست بکشد، حتما در انجام برخی از محاسبات خود اشتباه کرده‌اید، چون این شرکت همین حالا مشغول کار روی سری Mate 30 است و مطمئنا نسخه‌ای با پشتیبانی از فناوری 5G از این سری معرفی خواهد کرد.

بر اساس اسلایدی که از سوی هوآوی در یک کنفرانس مطبوعاتی در کشور روسیه به نمایش درآمده و آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Mate 30 5G در ماه دسامبر به بازار می‌آید. البته این زمان‌بندی مشخصا مربوط به کشور روسیه است، اما با تقریب خوبی می‌توانیم حدس بزنیم که سایر نقاط جهان نیز در همان بازه زمانی این تلفن هوشمند را دریافت خواهند کرد.

از سوی دیگر، میت ایکس احتمالا در ماه سپتامبر به بازار می‌آید. این دستگاه قرار بود خیلی زودتر عرضه شود، اما هوآوی ترجیح داد با انجام آزمایشات اضافه مطمئن شود که اتفاقی مشابه آن‌چه بر سر گلکسی فولد آمد برای تلفن هوشمند منعطف این شرکت رخ ندهد.

اولین تلفن هوشمند 5G هوآوی میت ۲۰ ایکس 5G خواهد بود که در حال حاضر در برخی کشورها عرضه شده و تا انتهای ژوئن وارد بازار روسیه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)