خانهاخبار
تعداد مشترکان پولی اپل موزیک به 60 میلیون نفر رسید

تعداد مشترکان پولی اپل موزیک به 60 میلیون نفر رسید

معاون خدمات اپل در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تعداد مشترکان پولی سرویس استریم اپل موزیک به 60 میلیون نفر رسیده است.
۱۳۹۸/۴/۸

ادی کیو، قائم مقام بخش خدمات اپل به تازگی در مصاحبه‌ای با سایت فرانسوی نومِراما تایید کرده که اپل موزیک با سرعت خوبی به رشد خود ادامه می‌دهد. به گفته کیو، این سرویس استریم موسیقی اکنون در سراسر جهان بیش از ۶۰ میلیون مشترک پولی دارد.

این عدد دستاورد جدیدی برای اپل موزیک حساب می‌شود که به رقابت با اسپاتیفای ادامه می‌دهد. اسپاتیفای در ماه آوریل اعلام کرده بود که تعداد مشترکان این سرویس به ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده است. اپل در ماه ژانویه گفته بود که اپل موزیک ۵۰ میلیون مشترک پولی دارد. اکنون ۱۰ میلیون کاربر دیگر به این آمار اضافه شده است.

کیو در این مصاحبه گفت افتخار می‌کند که اپل موزیک در طول این چهار سال توانسته به چنین جایگاه برسد. او ضمن اشاره به این که این سرویس در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اظهار داشت که نسخه بعدی اپل موزیک می‌تواند از این هم بهتر باشد.

کیو که در طول یک دهه گذشته کارهای زیادی در پروژه آیتونز انجام داده بود ضمن ابراز احساسات در خصوص پایان کار این نرم‌افزار گفت بی‌صبرانه منتظر فاز بعدی اپل موزیک است که در نبود آیتونز اصلی‌ترین موزیک پلیر مک خواهد بود.

آن‌قدر روی آیتونز و اپل موزیک کار کرده‌ام که نمی‌توانم بی‌طرفانه نظر بدهم! من شیفته آیتونز هستم اما فکر می‌کنم اپل موزیک از هر جهتی بهتر باشد. اکنون نرم‌افزار بهتری داریم و نگاه کردن به عقب دیگر فایده‌ای ندارد.

با کمتر شدن فاصله میان اپل موزیک و اسپاتیفای اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا به زودی شاهد از بین رفتن این شکاف میان دو سرویس محبوب استریم موسیقی خواهیم بود یا نه. با توجه به میزان رشد تعداد کاربران اپل موزیک، می‌توان این احتمال را داد که به زودی چنین اتفاقی رخ دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)