خانهاخبار
رنگ‌ها و مدل‌های شیائومی Mi CC9e پیش از عرضه لو رفت

رنگ‌ها و مدل‌های شیائومی Mi CC9e پیش از عرضه لو رفت

علی‌رغم آن که مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی شیائومی Mi CC9e باقی نمانده، اما به‌تازگی در گزارشی اعلام شده که این دستگاه احتمالا چه رنگ‌ها و مدل‌هایی خواهد داشت.
۱۳۹۸/۴/۷

شیائومی به زودی قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) تلفن هوشمند جدیدی با تمرکز بر دوربین سلفی به نام Mi CC9 معرفی کند. گزارشات متعددی حاکی از آن است که در این تاریخ احتمالا دستگاه دیگری با مشخصات ضعیف‌تر به نام Mi CC9e نیز معرفی خواهد شد. اکنون شایعات جدیدی در خصوص این دستگاه منتشر شده که در ادامه مطلب آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

به گزارش وبسایت MySmartPrice، شیائومی Mi CC9e در سه رنگ سفید، سیاره آبی و شاهزاده شب معرفی می‌شود. این دستگاه در چهار مدل با ظرفیت‌های ۴ + ۶۴ گیگ، ۴ + ۱۲۸ گیگ، ۶ + ۶۴ گیگ و ۶ + ۱۲۸ گیگ به بازار می‌آید. این وبسایت اطلاعات دیگری در خصوص سایر مشخصات این دستگاه‌ها یا قیمت آن‌ها منتشر نکرده است.

با این حال، طبق گمانه‌زنی‌های قبلی Mi CC9e نمایشگری ۵.۹۷ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +FHD خواهد داشت که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. این نمایشگر محافظ گوریلا گلس ۵ دارد، از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده می‌کند و در قسمت بالایی خود ناچی قطره‌ای دارد که میزبان دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی است.

در قاب پشتی دستگاه دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی قرار می‌گیرد که شامل سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. رابط کاربری Mi CC9e همان MIUI 10 است که بر اساس اندروید ۹ پای ساخته شده، و حالا به طور اختصاصی برای برند CC سفارشی شده است.

گفته می‌شود که Mi CC9e از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوآلکام استفاده می‌کند و ۳۵۰۰ میلی آمپر باتری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌هایی که احتمالا در این دستگاه قرار داده شده می‌توان به درگاه مادون قرمز اشاره کرد.

تا پیش از امروز نمی‌دانستیم که Mi CC9e نسخه‌ای با رم و حافظه داخلی ۴ + ۶۴ گیگی دارد، با این حال تخمین زده می‌شد که قیمت محصولات این سری از حدود ۲۳۰ دلار آغاز شود.

با توجه به این که مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی این دستگاه‌ها باقی نمانده بهتر است اطلاعات موجود در این مطلب را با قطعیت در نظر نگیرید و منتظر رونمایی رسمی بمانید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)