خانهاخبار
نمایشگر و پیام‌های گلکسی نوت 10 روی کامپیوتر میرور می‌شود

نمایشگر و پیام‌های گلکسی نوت 10 روی کامپیوتر میرور می‌شود

طبق گزارشات جدید، سامسونگ در نظر دارد تا با استفاده از اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت نمایشگر، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های گلکسی نوت 10 را روی کامپیوترهای شخصی میرور کند.
۱۳۹۸/۴/۶

همگام‌سازی لحظه‌ای پیام‌های متنی میان موبایل و کامپیوتر قابلیتی است که کاربران اپل از مدت‌ها پیش آن را در اختیار داشتند. با توجه به این که iOS و macOS هر دو توسط خود اپل توسعه داده می‌شود فراهم‌سازی این ویژگی کار چندانی مشکلی برای این شرکت نبود. سامسونگ هم قبلا با Samsung Flow سعی کرده بود قابلیت مشابهی را پیاده‌سازی کند اما آن اپلیکیشن باگ‌های زیادی داشت و بازخوردهای مناسبی از سوی کاربران دریافت نکرد.

کاربران در حال حاضر برای استفاده از این ویژگی‌ها باید به سرویس‌های شخص ثالث اتکا کنند. مثلا پیام‌رسان واتس‌اپ قابلیتی دارد که اجازه می‌دهد تا زمانی که گوشی شما به اینترنت وصل باشد، از نسخه کامپیوتر این پیام‌رسان استفاده کنید.

اکنون طبق گزارشات جدید اعلام شده که سامسونگ با گلکسی نوت ۱۰ می‌خواهد گامی فراتر در این راه بردارد تا پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها به صورت همزمان بر روی کامپیوتر شما هم ارسال شود. علاوه بر این، قرار است امکان میرور کردن صفحه موبایل بر روی کامپیوتر هم فراهم شود تا در این حالت بتوانید از قابلیت‌های درگ و دراپ برای تصاویر و ویدیوها استفاده کنید.

اپ Your Phone از مایکروسافت با گلکسی نوت ۱۰ می‌آید

image

در این گزارش ذکر شده که سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت ۱۰ را با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت روانه بازار کند. Your Phone که پارسال معرفی شد کاربران را قادر می‌سازد تا تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را با ویندوز ۱۰ میرور کنند. با این کار امکان تعامل میان رابط کاربری گوشی و اپ‌های آن با کامپیوتر فراهم می‌شود. علاوه بر این، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز به صورت آنی بر روی PC به نمایش در می‌آید و امکان دسترسی به محتواهای چندرسانه‌ای وجود دارد.

اپلیکیشن Your Phone از سال گذشته منتشر شده و بسیاری از دستگاه‌های سامسونگی از جمله گلکسی اس ۱۰ از آن پشتیبانی می‌کنند. این برنامه گوشی را از طریق وای فای و بلوتوث به کامپیوتر وصل می‌کند و هیچ نیازی به کابل ندارد.

سری گلکسی نوت همواره کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده است. قابلیت‌های اپلیکیشن Your Phone هم دقیقا با همین هدف همخوانی دارد و سامسونگ با این کار می‌خواهد کارآمدی پلتفرم خود را افزایش دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)