خانهاخبار
تصویر قاب پشتی سفید رنگ شیائومی Mi CC9 منتشر شد

تصویر قاب پشتی سفید رنگ شیائومی Mi CC9 منتشر شد

مدیران شیائومی با انتشار تصاویر مربوط به قاب پشتی Mi CC9 نام تایید کردند که این رنگ این دستگاه سفید و دوربین عقب آن سه‌گانه است.
۱۳۹۸/۴/۶

شیائومی Mi CC9 قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) معرفی شود. این دستگاه عاشقان سلفی را هدف قرار داده و دوربین جلوی آن سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد. البته دوربین عقب دستگاه هم ضعیف نیست و سه سنسور دارد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است.

حالا امروز مدیر محصول شیائومی CC، لائو وی، تصویری از این تلفن هوشمند سفید رنگ را به اشتراک گذاشته تا نه تنها رنگ این دستگاه را تایید کند بلکه طراحی قاب پشتی CC9 را به نمایش بگذارد.

همان طور که در تصاویر زیر می‌بینید، نسخه سفید شیائومی Mi CC9 پرداختی گرادیانتی دارد که طیفی از رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی را بازتاب می‌دهد. علاوه بر این، همان طور که مشاهده می‌کنید، شیشه پشتی این گوشی از هر چهار طرف خمیده است.

در گوشه بالای سمت چپ این دستگاه دوربینی سه‌گانه قرار گرفته اما اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Mi CC9 از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده کند.

به نظر می‌رسد در بالای این موبایل جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه سیم کارت قرار گرفته و در پایین آن یک جفت بلندگو تعبیه شده که میان آن‌ها درگاه USB-C قرار دارد. در سمت راست بدنه نیز دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا دیده می‌شود.

image

طبق گفته لی جون، مدیرعامل شیائومی، Mi CC9 قرار است تلفن هوشمندی متناسب با ترندهای جذاب بازار باشد و از این رو باید طراحی چشم‌نوازی داشته باشد. او می‌گوید تیم «دانشجویان طراحی» شیائومی این بار دستگاهی با رنگ سفید رمانتیک طراحی کرده‌اند. البته این عنوان نام نهایی این مدل نخواهد بود، چون طبق اعلام آقای جون، نام نهایی مدل سفید رنگ CC9 وایت لاورز یا «عاشقان سفید» است.

انتظار می‌رود Mi CC9 نمایشگری ۶.۲ اینچی با کیفیت +FHD داشته باشد و از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۸ گیگ رم استفاده کند. ظرفیت باتری این دستگاه ۴ هزار میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین سه‌گانه Mi CC9 از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی به عنوان سنسور اصلی بهره می‌برد و در کنار آن دو سنسور ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این گوشی احتمالا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت و از نسخه خاصی از MIUI 10 استفاده خواهد کرد که مبتنی بر اندروید ۹ پای برای سری CC ساخته شده است.

قیمت این دستگاه چیزی حدود ۳۷۷ دلار خواهد بود و همراه با آن یک نسخه دیگر از این دستگاه به نام Mi CC9e معرفی خواهد شد که احتمالا مشخصات ضعیف‌تری خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)