خانهاخبار
گزارش: نسل دوم گلکسی فولد با نمایشگر 8 اینچی و قلم S Pen تولید می‌شود

گزارش: نسل دوم گلکسی فولد با نمایشگر 8 اینچی و قلم S Pen تولید می‌شود

اگرچه هنوز خبر موثقی درباره نسل اول گلکسی فولد در دسترس نیست، اما سامسونگ دارد آماده می‌شود تا از ماه اوت تولید نسل دوم این دستگاه را با نمایشگر 8 اینچی و قلم S Pen آغاز کند.
۱۳۹۸/۴/۶

به گزارش وبسایت The Elec، علی‌رغم آن که نسل اول گلکسی فولد هنوز آماده عرضه عمومی نشده و به دست کاربران نرسیده، اما این شرکت مشغول آماده‌سازی نسل دوم این دستگاه است.

نسل دوم گلکسی فولد ظاهرا از همان طراحی نسل اول استفاده می‌کند و به سمت داخل تا می‌شود. این دستگاه نمایشگری ۸ اینچی خواهد داشت و از S Pen پشتیبانی خواهد کرد. طبق گزارش این خبرگزاری کره‌ای، سامسونگ از تامین‌کننده S Pen خواسته تا قلم این دستگاه را طوری بسازد که بتواند داخل گلکسی فولد ۲ قرار بگیرد.

انتظار می‌رود فرآیند تولید نسل دوم گلکسی فولد از ماه اوت امسال آغاز شود. در این گزارش آمده که این محصول در ماه دسامبر معرفی شده و در سال ۲۰۲۰ رسما روانه بازار خواهد شد.

نسل اول گلکسی فولد نمایشگر ۷.۳ اینچی داشت که در حالت تاشده پنلی ۴.۶ اینچی را مقابل کاربر قرار می‌داد. این دستگاه قرار بود در ماه آوریل به بازار بیاید اما عرضه آن به دلیل مشکلات متعدد به تعویق افتاد.

این شرکت پس از انتشار بیانیه اولیه خود تاکنون چند بار اعلام کرده که برنامه زمانی جدیدی برای عرضه این دستگاه منتشر خواهد کرد، اما هنوز به صورت رسمی خبری اعلام نشده است. از تامین‌کنندگان این دستگاه خواسته شده تا فعلا دست نگه داشته اما آماده فعالیت مجدد باشند تا در صورت تعیین دوباره تاریخ عرضه بتواند فورا فرآیند تولید گلکسی فولد را از سر بگیرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)