خانهاخبار
فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 منتشر شد

فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 منتشر شد

وبسایت MobileFun فهرستی از قاب‌ها و لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 را منتشر کرده که برای هر دو نسخه این دستگاه به بازار می‌آیند.
۱۳۹۸/۴/۶

سامسونگ معمولا همراه با همه پرچمداران اصلی خود فهرستی از قاب‌ها و لوازم جانبی رسمی منتشر می‌کند. حالا هم وبسایت MobileFun فهرستی از لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت ۱۰ را منتشر کرده که در ادامه مطلب آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

در این فهرست قاب یا وسیله جانبی خاصی دیده نمی‌شود. در واقع، ما قبلا همه این قاب‌ها را دیده بودیم، اما این وسایل حالا برای تلفن هوشمند جدید سری نوت عرضه خواهند شد که به زودی قرار است رسما معرفی شود.

در این فهرست دو دستگاه به طور خاص مشخص شده است. داوینچی ۱ که احتمالا به گلکسی نوت ۱۰ عادی و داوینچی ۲ که احتمالا به گلکسی نوت ۱۰ پرو یا مدل 5G این دستگاه اشاره دارد. در گزارش جدیدی که همراه با این فهرست منتشر شده، این احتمال در نظر گرفته شده که مدل پروی نوت ۱۰ همان مدلی باشد که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

اگر سامسونگ بخواهد نسخه 4G و 5G نوت ۱۰ پرو را به صورت جداگانه عرضه کند، این قاب‌ها برای هر دو نسخه این دستگاه قابل استفاده خواهند بود.

فهرست لوازم جانبی این دستگاه شامل انواع مختلفی از قاب‌ها مثل کاور LED، کاور چرمی و کاور سیلیکونی است که همگی آن‌ها برای داوینچی ۱ و داوینچی ۲ موجود هستند. قیمت این قاب‌ها از ۲۴.۹۹ پوند تا ۵۹.۹۹ پوند در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، رنگ‌های مختلفی نظیر نقره‌ای، صورتی، قرمز، سیاه، سفید و خاکستری برای این قاب‌ها موجود است. کاور چرمی نوت ۱۰ رنگ‌های منحصر به فردتری مثل آبی و شتری هم دارد. برای مشاهده فهرست کامل لوازم جانبی رسمی نوت ۱۰ به این لینک مراجعه کنید. انتظار داریم که این دستگاه در تاریخ ۷ اوت (۱۶ مرداد) رسما معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)