خانهاخبار
گلکسی A90 با اسنپدراگون 855 و با پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید

گلکسی A90 با اسنپدراگون 855 و با پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید

گلکسی A90 سامسونگ در دو مدل 4G و 5G به بازار می‌آید که هر دوی آن‌ها از اسنپدراگون 855 استفاده می‌کنند و مدل 5G قابلیت جدیدی تحت عنوان Tilt OIS دارد.
۱۳۹۸/۴/۶

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که می‌گفت تلفنی که اطلاعات آن تحت عنوان گلکسی A90 لو رفته در نهایت قرار است عضو جدیدی از سری تازه گلکسی R باشد. اما حالا به نظر می‌رسد که این نتیجه‌گیری صرفا نوعی برداشت اشتباه بوده که از قاطی کردن کدهای داخلی سامسونگ با نام‌های بازاری محصولات این شرکت نشأت گرفته است.

بنابراین تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که گلکسی A90 با همین نام و احتمالا خیلی زود عرضه می‌شود. اکنون اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده که در ادامه مطلب آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

گلکسی A90 سامسونگ دو مدل خواهد داشت. دستگاه اول به فناوری 4G مجهز است و با شماره مدل SM-A905 شناخته می‌شود. این گوشی نمایشگری ۶.۷ اینچی با حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای دارد و در قاب پشتی آن دوربینی سه‌گانه با سنسورهای ۴۸ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این نسخه همچنین قابلیتی مرموزانه به نام Tilt OIS یا «لرزشگیر نوریِ کج» دارد.

دستگاه دوم که شماره مدل آن SM-A908 است از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این موبایل از همان نمایشگر با همان اندازه و همان حسگر اثر انگشت بهره می‌برد اما دوربین عقب آن سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی دارد.

هر دو مدل گلکسی A90 از پردازنده کوآلکام اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کنند و این نخستین باری است که یک محصول از سری گلکسی A به بالاترین مدل پردازنده موجود در بازار مجهز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۶
چه فایده نمیشه براحتی بخری?
صد لعنتِ دمادَم.. بَر روحِ اِبن‌ملجَم