خانهاخبار
جدول زمانی دستگاه‌های دریافت‌کننده EMUI 9.1 منتشر شد

جدول زمانی دستگاه‌های دریافت‌کننده EMUI 9.1 منتشر شد

هوآوی با انتشار فهرستی اعلام کرد که کدام تلفن‌ها در چه تاریخی آپدیت EMUI 9.1 را دریافت خواهند کرد. اولین دستگاه‌ها سری میت 20 خواهد بود که این آپدیت را آخر این هفته دریافت می‌کنند.
۱۳۹۸/۴/۵

چند روز پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که کدام دستگاه‌های هوآوی آپدیت اندروید Q را دریافت خواهند کرد. حالا امروز فهرست جدیدی توسط این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد EMUI 9.1 به‌زودی برای کدام دستگاه‌ها منتشر می‌شود.

در این فهرست زمان‌بندی انتشار آپدیت هم ذکر شده و سری میت ۲۰ اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از آخر همین هفته EMUI 9.1 را دریافت می‌کنند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

هوآوی تا آخر این هفته EMUI 9.1 را برای دستگاه‌های میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ پورشه دیزاین، و پی ۲۰ لایت منتشر می‌کند. سری میت ۲۰ آپدیت بتای این رابط کاربری را در ماه آوریل امسال دریافت کرده بودند.

در مجموع تا ماه ژوئیه ۲۰۱۹، حدود ۱۳ تلفن هوشمند این شرکت به EMUI 9.1 ارتقا خواهد یافت که این گوشی‌ها شامل پی ۲۰، پی ۲۰ پرو، نووا ۳، نووا ۳ آی، پی ۳۰ لایت، میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ پورشه دیزاین، میت ۹، میت ۹ پرو، وای ۹ ۲۰۱۹، وای ۶ پرو ۲۰۱۹ و وای ۵ ۲۰۱۹ است.

البته دو تلفن هوشمند دیگر هم وجود دارد که در ماه اوت آپدیت جدید EMUI را دریافت می‌کنند؛ این دو دستگاه هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هستند که حدود دو سال پیش معرفی شدند.

image

رابط کاربری EMUI 9.1 به لطف قابلیت‌های مبتنی بر شخصی‌سازی اندروید ۹، نوعی طراحی مینیمالیستی دارد. این نسخه بهینه‌سازی‌های گوناگونی در زمینه والپیپرها، تم‌ها و آیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، برخی اپلیکیشن‌ها هم بهینه‌سازی شده‌اند تا استفاده از آن‌ها راحت‌تر شود.

در این نسخه قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی در زمینه سلامتی، سرگرمی، سفر و غیره در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مدتی است که هوآوی به دنبال یکپارچگی هر چه بیشتر میان موبایل و سیستم‌های کامپیوتری است و از این رو تمرکز زیادی روی قابلیت One Touch دارد. این قابلیت پیوندی میان موبایل و کامپیوتر ایجاد می‌کند که با یک تاچ به شما اجازه می‌دهد تصاویر، ویدیوها و اسناد مورد نظر خود را میان این دستگاه‌ها جابجا کنید.

در EMUI 9.1 تغییرات مثبتی روی سیستم شتاب‌دهی GPU Turbo صورت گرفته تا عملکرد دستگاه تقویت پیدا کند. قابلیت‌های جدید این نسخه در بخش گیمینگ باعث می‌شود تجربه کاربری فول فریمی را در هنگام انجام بازی‌ها داشته باشید.

علاوه بر این، در نسخه جدید رابط کاربری EMUI قابلیت جابجایی میان سیم کارت بهبود یافته تا سیستم به طور خودکار بتواند سیم کارتی را به عنوان سیم کارت اصلی انتخاب کند که پوشش اینترنت بهتری دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین دلاوری

۱۳۹۸/۴/۱۲
سلام
میت20پرو دارم. ولی هنوز خبری از بروزرسانی 9.1 نیست
بنظرتون واسه ایران دیرتر میاد؟؟؟؟

hossein

۱۳۹۸/۴/۹
نمیدونم باور میکنید یا نه ولی همین الان P10 ام رو به EMUI 9.1 آپدیت کردم...

Amin

۱۳۹۸/۴/۵
قابل توجه دوستانی که میگن هواوی تو بروز رسانی پرچم داراش کم کاری میکنه...?
P10 سال 2017 با اندروید 7 معرفی شد!