خانهاخبار
مدل استاندارد Lenovo Z6 باتری 4 هزار میلی آمپری خواهد داشت

مدل استاندارد Lenovo Z6 باتری 4 هزار میلی آمپری خواهد داشت

در تصویر تبلیغاتی جدیدی که از سوی شرکت لنوو برای مدل استاندارد Lenovo Z6 منتشر شده تایید شد که این دستگاه یک باتری 4 هزار میلی آمپری خواهد داشت و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۴/۵

پس از آن که Lenovo Z6 Pro و Lenovo Z6 Youth Edition در کشور چین عرضه شد، حالا نوبت به مدل استاندارد این دستگاه رسیده تا قدم به بازار بگذارد. از آن‌جایی که چیزی تا عرضه این دستگاه باقی نمانده، این شرکت تبلیغ برای ویژگی‌های این تلفن هوشمند را شروع کرده است. لنوو اخیرا تایید کرده که مدل استاندارد Z6 از اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند. حالا اطلاعاتی در خصوص باتری این گوشی منتشر شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

شرکت لنوو به‌تازگی اعلام کرده که Lenovo Z6 یک باتری ۴ هزار میلی آمپری خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آن‌ها می‌گویند باتری این دستگاه می‌تواند ۳۹۵ ساعت دوام بیاورد.

لنوو Z6 می‌تواند تا ۳۸ ساعت برای مکالمه، تا ۲۶ ساعت برای پخش ویدیو و تا ۱۶ ساعت برای بازی کردن پاسخگو باشد. علاوه بر این، با توجه به استفاده از باتری لیتیومی فوق فشرده، شارژ باتری این دستگاه در تمام طول مدت شب کمتر از ۳ درصد کاهش می‌یابد.

این شرکت اعلام کرده که موبایل آن‌ها دوربینی سه‌گانه با قابلیت هوش مصنوعی دارد که توسط سونی ساخته شده است. در تصویر زیر متنی در خصوص نمایشگر دستگاه نوشته شده که ترجمه آن «صفحه لیزری رنگی» است. با توجه به این که Lenovo Z6 Pro و Lenovo Z6 Youth Edition ناچ قطره‌ای داشتند، مدل استاندارد Z6 هم احتمالا ناچ قطره‌ای خواهد داشت که بالای نمایشگری ۶.۳ اینچی این دستگاه قرار می‌گیرد.

این تلفن هوشمند در دو رنگ قهوه‌ای و آبی به بازار می‌آید و در هفته‌های آتی انتظار داریم که اخبار بیشتری درباره مشخصات و قیمت این محصول منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)