خانهاخبار
میت 30 لایت هوآوی احتمالا از Kirin 810 استفاده خواهد کرد

میت 30 لایت هوآوی احتمالا از Kirin 810 استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارشات جدید انتظار داریم که تلفن هوشمند میت 30 لایت هوآوی از پردازنده جدید این شرکت یعنی Kirin 810 و قابلیت شارژ سریع 20 واتی استفاده کند.
۱۳۹۸/۴/۵

هوآوی در ابتدای سال ۲۰۱۹ از پرچمداران سری P خود رونمایی کرد، اما کم‌کم نوبت سری میت ۳۰ است تا علی‌رغم تمام مشکلاتی که به دنبال تحریم‌های آمریکا برای این شرکت به وجود آمده، وارد بازار شود.

امسال هم درست مثل سال‌های گذشته باید منتظر چند مدل از سری سری میت ۳۰ باشیم: میت ۳۰ استاندارد، میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ لایت. علاوه بر این، با توجه به این که هوآوی در سال‌های اخیر معمولا مدل لایت سری میت را زودتر از دو مدل قوی‌تر معرفی کرده، احتمالا امسال هم اتفاق مشابهی رخ خواهد داد.

اکنون با توجه به جدیدترین گزارشات گفته می‌شود که تلفن هوشمند میت ۳۰ لایت از پردازنده جدید هشت هسته‌ای این شرکت یعنی Kirin 810 استفاده می‌کند. Kirin 810 دو کورتکس A76 با سرعت ۲.۲۷ گیگاهرتز و شش کورتکس A55 با سرعت ۱.۸۸ گیگاهرتز دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G52 و معماری جدیدی به نام داوینچی استفاده می‌کند که برای پردازش‌های هوش مصنوعی کاربرد دارد.

همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه نمایشگر تمام صفحه‌ای با دوربین سلفی حفره‌ای داشته باشد که سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی در آن قرار می‌گیرد. در گزارشات قبلی گفته شده بود که این دستگاه نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت.

در قاب پشتی میت ۳۰ لایت دوربینی چهارگانه قرار گرفته و کنار آن حسگر اثر انگشت فیزیکی تعبیه شده است. این گوشی در دو مدل با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید.

گزارشات حاکی از آن است که ظرفیت باتری میت ۳۰ لایت ۴ هزار میلی آمپر است و از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. هوآوی ابتدای امسال در مراسمی در کشوری مالزی اعلام کرده بود که کار روی سری میت ۳۰ را آغاز کرده و این دستگاه‌ها وارد فاز آزمایش شده‌اند.

اگرچه هنوز تاریخی برای عرضه این سری به بازار اعلام نشده اما انتظار داریم که در ماه سپتامبر یا اکتبر شاهد معرفی رسمی آن‌ها باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)