خانهاخبار
گلکسی اس 7 و اس 7 اج از این پس فقط آپدیت‌های مهم را دریافت می‌کنند

گلکسی اس 7 و اس 7 اج از این پس فقط آپدیت‌های مهم را دریافت می‌کنند

سامسونگ با خارج کردن گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از برنامه آپدیت‌های سه‌ماهه اعلام کرد که این دو دستگاه با گذشت چهار سال از زمان عرضه خود، حالا صرفا آپدیت‌های مهم و ضروری را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۸/۴/۵

سامسونگ در خبری برنامه زمان‌بندی انتشار آپدیت‌های امنیتی گلکسی اس ۷ را عوض کرد. این دستگاه حالا در فهرست تلفن‌هایی قرار گرفته که «سایر آپدیت‌های امنیتی منظم» را دریافت می‌کنند. این شرکت حدود دو ماه پیش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را وارد برنامه آپدیت‌های سه‌ماهه خود کرده و انتشار ماهانه آپدیت را برای آن‌ها متوقف کرده بود. این دو تلفن هوشمند حالا فقط آپدیت‌های امنیتی مهم و ضروری را دریافت می‌کنند.

البته از همان ابتدا که سری گلکسی اس ۷ وارد فهرست آپدیت‌های سه‌ماهه شد مشخص بود که به‌زودی باید منتظر شنیدن این خبر باشیم. سامسونگ آپدیت‌های امنیتی ماهانه را فقط به مدت سه سال برای پرچمداران خود عرضه می‌کند. پس اضافه شدن نام این دو دستگاه، چهار سال بعد از عرضه، به فهرست گوشی‌هایی که هر سه ماه یکبار آپدیت دریافت می‌کنند، خودش اتفاق مثبت و غافل‌گیرکننده‌ای بود. شاید بعضی‌ها فکر می‌کردند که این غول بزرگ کره‌ای می‌خواهد شرایط پشتیبانی از محصولات خود را تغییر دهد، اما حالا معلوم شد که حداقل فعلا چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

با همه این تفاصیل، هنوز برخی از دستگاه‌های میان‌رده این شرکت با گذشت چهار سال از عرضه آپدیت‌های سه‌ماهه دریافت می‌کنند. گلکسی A5 (2016) اولین دستگاهی بود که پس از سه سال وارد برنامه زمان‌بندی انتشار آپدیت‌های سه‌ماهه قرار گرفت. این دستگاه هنوز هم هر سه ماه یکبار آپدیت دریافت می‌کند، اما ممکن است در طول ماه‌های آینده به جمع گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بپیوندد و از این پس فقط آپدیت‌های مهم و ضروری برای آن منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Tajmir

۱۳۹۹/۸/۷
برام یه بروز رسانی بفرست

Tajmir

۱۳۹۹/۸/۷
Dbd